Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Waiting In The Shadow » 003

Waiting In The Shadow

6 aug 2010 - 21:06

539

5

263



003

page3

Ik voelde me vreselijk verward. Zenuwachtig draaide ik rondjes met mijn voeten. De muren waren vuilwit. Ik ging twijfelend rechtop staan en opende de wcdeur. Wat moest ik in godsnaam doen? Ik had echt geen zin om de hele dag bij Jasper te moeten zitten, na alles wat hij me heeft aangedaan. Ik sloeg de wcdeur met al mijn kracht dicht.
Ik maakte van mijn handen een kommetje en vulde het met water. Het koude water voelde zalig aan mijn gezicht. Ik wist wel dat ik iets moest doen maar niet wat. Zuchtend wreef ik mijn handen af aan de handdoek en liep de wc uit. Buiten snoof ik de frisse lucht op. Een eindje verderop zag ik Jasper lopen samen met nog een jongen en een meisje. Het meisje zag er schattig en elegant uit, terwijl de jongen er als een fotomodel uitzag. Ik wendde mijn blik af toen ik zag dat ze naar me staarden. Ik keek op mijn lessenrooster. Gym. Nog twee uur en ik was er van af. De sportzaal was groot en rook naar deodorant en zweet. Niet echt mijn favoriete geur. Een grote, magere vrouw kwam op me afgelopen.
"Ben jij de nieuwe?" Ze had een zware stem die totaal niet bij haar uiterlijk paste.
Ik knikte. Ze gooide een shortje en t-shirt in mijn handen die ik met één hand ving.
"Goede reflexen, zo iemand kunnen we wel gebruiken."
Ik glimlachte flauwtjes. Ik kleedde me snel om, ik wilde niet dat ze op mij moesten wachten. Na me in een recordtempo omgekleed te hebben begon de gymles.
"Ok, jongens en meisjes, vandaag wordt het hockey."
Iedereen begon druk te fluisteren.
" Alice en Emmet, kiezen jullie maar."
Ik herkende alice van buiten. Ze huppelde naar het midden van de sportzaal.
"Ik kies Jasper." Haar stem klonk hoog en vrolijk. Jasper liep naar Alice en ging achter haar staan. Emmet was groot en sterk. Hij had kort, zwart haar en een soort permanente grijns op zijn gezicht.
" Jessica." Jessica zuchtte maar liep daarna toch naar Emmet toe. Alice keek bedenkzaam naar de personen die nog gekozen konden worden. Jasper fluisterde iets in haar oor waardoor ze giechelde.
" Het nieuwe meisje, Dawn." Ik keek Jasper razend aan. Met tegenzin liep ik naar hen. Ik probeerde zo ver mogelijk van hem weg te gaan staan. Het duurde nog een kwartier voordat de teams eindelijk verdeeld waren.
" Ok, het team van Alice begint." zei de lerares met een zware stem. Het leek net of ze expres zo laag praatte. Ik nam een hockeystick en liep het speelveld op.
Alice en Jasper daagden elkaar speels uit, maar ze bleven gefocust. Het duurde dan ook niet lang voordat Jasper scoorde. Daarna scoorde Emmet. Hij maakte een vreugdesdansje dat te belachelijk was om te omschrijven. Grijnzend stal ik de puk van Emmet. Ik probeerde zo normaal mogelijk te spelen wat niet altijd lukte. Waarom lopen mensen toch zo traag? Met gemak scoorde ik. Alice sprong als een konijn in het rond. Ze kwam naar me toe.
"Je bent echt geweldig!" zei ze met haar hoog stemmetje.
" Dankje." Mijn glimlach verdween toen Jasper erbij kwam staan. net toen hij iets wou zeggen liep ik echter weg en negeerde hem. Ik had niets tegen hem te zeggen.


Reacties:


Iloveanime
Iloveanime zei op 21 mei 2011 - 22:26:
verderrrrrrrrrrrrr!


Iloveanime
Iloveanime zei op 21 mei 2011 - 22:25:
verderrrrrrrrrrrrr!


xEmma
xEmma zei op 11 aug 2010 - 14:38:
Oeh, ik wil een confrontatie met Jasper, hihix)

Heel leuk deeltje<3
Xx


Moonzzz
Moonzzz zei op 6 aug 2010 - 23:07:
oehhh schrijf snel verder


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 6 aug 2010 - 22:28:
Leuk!!!!
SNEL VERDER! Melding?
xxxx