Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Left » OO3
Left
OO3
Sarah ligt op het harde bankje. De wind suist door de bomen. De temperatuur is flink gedaald, het is nu ongeveer 8 graden. Veel te koud om 's avonds op een bankje te liggen.
Door de kou ontwaakt Sarah uit haar droomloze slaap. Ze raakt in paniek als ze Dink niet ziet.
"Dink?" vraagt ze heel zacht.
Haar hart begint in haar keel te bonzen. Dan opeens kriebelt er iets zachts aan haar dunne beentjes.
"Oh, gelukkig Dink." zucht ze van opluchting.
Zonder de steun van haar Dink zou Sarah het niet gered hebben.
Dink komt iets dichter bij haar gezicht liggen en samen vallen ze weer in slaap.
"Tom? Nu is het jouw beurt om Scotty uit te laten." zegt Bill rustig.
"Ik ga al." zucht zijn wederhelft.
Tom pakt de riem an Scotty. De hond komt er gelijk al aanrennen. Hij blaft zo vrolijk, dat tovert bij iedereen een glimlach op z'n gezicht.
Tom en Scot lopen langzaam over straat, naar hetzelfde, kleine parkje waar Bill eerder die dag Scotty uitliet.
Daar laat Tom, Scotty even los. Hij is door het dolle heen. Nog even en je zou denken dat die hond een blikje Red Bull opheeft.
Scotty gaat alleen maar harder blaffen.
"Scot! Doe eens rustig!" probeert Tom, maar veel nut heeft het niet.
Scotty blijft blaffen. Tom loopt dan dreigend op Scotty af, maar als hij ziet waar hij naartoe blaft, staat Tom stil. Opeens, baf, versteend. Wat moet hij nou doen? Er ligt een klein meisje op een hard, koud bankje te slapen. Tom weet zich geen houding aan te geven. Naar het meisje toe of toch maar doorlopen?
Tom kiest voor het tweede. Bill weet wel wat hij moet doen. In dat soort dingen is Bill een kei!
Nice