Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Left » OO4
Left
OO4
De sterren hoog aan de hemel, de maan met zijn witte gloed. Het is nacht. De wind suist zachtjes door de bomen. Het is stil op straat, geen auto, geen fietsers, niks. Op één ding na. Sarah. Ze ligt slapend op het bankje. Dromend over een leven met lieve ouders. Een lange, fijne droom.
Een ondoorbroken nacht.
Één voor één verdwijnen de twinkelende sterretjes weer. De zon ontwaakt, en komt heel langzaam omhoog. Alle kleuren in lucht. De eerste zonnestralen laten de vogels fluiten en de bloemen doen bloeien.
Sarah ontwaakt uit haar droom. Ondanks het harde bankje heeft ze genoten van deze nacht.
"Dink." fluistert ze.
Dink gaapt even en staat dan op.
"Tijd om wat te eten." praat ze liefjes tegen haar hond.
De zak met brood komt tevoorschijn uit het kleine rugzakje. Weer een stuk voor Dink en weer een stuk voor Sarah. Sarah had zoveel honger, het brood smaakt als nooit tevoren. Smikkelend en smakkend eet ze het op. Dink doet hetzelfde.
De broodjes zijn op en Sarah en Dink staan op. Tijd om de verdere wereld tegemoet te komen.
Ondertussen gaat bij Bill en Tom de wekker af. Zij moeten naar de studio. Tom knalt zijn wekker van het nachtkastje af, terwijl Bill lieflijk de knop indrukt. Snel doet Bill een joggingbroek, een shirt, een paar schoenen aan, pakt de riem an Scotty en laat Scotty uit. Bill wilt weer naar hetzelfde parkje. Op een of andere manier werkt het rustgevend.
Bill geniet van de schijnende ochtendzon, terwijl Scotty ronddartelt in de, met douw bedekte, grassprietjes.
Opeens merkt Bill iets op. Daar loopt een klein meisje met een hondje. Zo vroeg al?
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.