Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » In A Perfect World [vervolg Flow] [7/7] » 5

In A Perfect World [vervolg Flow] [7/7]

18 okt 2011 - 16:49

2539

1

329



5

Een hamer. Het was het eerste wat Tom voelde toen hij langzaam terug dreef naar de realiteit. Een hamer sloeg op de achterkant aan de binnenkant van zijn hoofd. Heel voorzichtig probeerde hij eraan te werken om zijn ogen te openen, maar de kwellende stralen van het licht brandden gaten in zijn netvlies en dwongen hem pathetisch te kreunen en kneep zijn ogen weer dicht. Als hij perfect stil kon blijven, zou de hamerman in zijn hoofd het misschien wel opgeven, en zo bracht Tom de eerste vijf minuten door, door puur te concentreren op de ademhaling om oppervlakkig in en uit te ademen, zijn ogen gesloten en zijn vingers aan zijn zwaar pijnlijke slapen. Hij maakte een veronderstelling dat hij in zijn hotelkamer was, hoewel hij er niet zeker over was, want het openen van zijn ogen om een ​​volledige evaluatie te maken van de situatie, was tot nu toe een onmogelijke taak.

Tom voelde een ongemakkelijk volheid in zijn blaas, alle binnenstromende geluiden in zijn hotelkamer vermenigvuldigde zich honderd keer. Uiteraard had hij zijn t-shirt de hele nacht aangehad, want nu was het om hem heen gedraaid en gewikkeld en probeerde hem te smoren. Misselijkheid zwol in hem. Nu was het waarschijnlijk de perfecte tijd om te zweren in de naam van een eventuele God om nooit meer te drinken... tot de volgende keer.

Uiteindelijk moest hij opstaan ​​op zijn voeten, die van oordeel zwak en onwillig was, en sleepte zichzelf naar de badkamer. Er was geen manier waarop hij de lichten aan kon doen uit angst voor het krijgen van een klap van de binnenkant als gevolg van de felle nep-zonnen in het plafond, waardoor Tom de deur open liet en liet het natuurlijke licht de ruimte verlichten. Zijn hersenen waren nog steeds defect.

Na het plasje te hebben gedaan en het toilet doorgespoeld te hebben, waste Tom zijn handen en leunde op de wastafel om zich voor een moment af te vragen of hij moest proberen het eruit te gooien of niet. Toen hij eindelijk positief was om te winnen tegen de drang om dat te doen, strompelde hij terug weer in bed en viel half dood tegen het matras. Op zijn weg daarheen, slaagde hij erin om zijn telefoon uit de zak van zijn spijkerbroek te graven, die nu op de vloer lag. Tom deed het eerste ding dat in zijn hoofd schoot, hij belde Bill. Tom had geen idee hoe laat het was of waar iedereen was, maar hij was in ieder geval in zijn eigen kamer.

De telefoon ging voor een lange tijd over voordat Bill het beantwoordde. Tom hoorde de geluiden van de stad op de achtergrond, al de drukte. Hij probeerde Bill te antwoorden, maar alles wat hij uit zijn mond kreeg waren een paar kleine krassen, waardoor hij zijn keel opnieuw schraapte en probeerde het opnieuw.

“Waar ik ben?”¯ vroeg Bill, plezier in zijn stem.

“Ja... Waar ben je?”¯ antwoordde Tom, zijn keel ongemakkelijk pijnlijk.

“We gingen winkelen. Er zijn enkele coole winkels hier, je moet ze echt zien...”¯ lichte Bill enthousiast toe en was voor een tijdje van de lijn om Nathalie te vragen om te wachten omdat hij hier naar binnen wilde gaan, zei iets over de jas in een etalage, voordat hij verder op de telefoon inging. “Hé, alles goed met je?”¯

“Ik denk dat ik hier gewoon wil liggen en vredig sterven. Shit, mijn hoofd is me aan het vermoorden. Weet je waar de G's zijn?”¯

“In het hotel, denk ik. Ik weet het niet. En je kunt jezelf de schuld geven voor die hoofdpijn.”¯ Bill lachte voordat hij serieus werd. “Heb je eigenlijk nog iets?”¯

Tom was in de war. “Ik... Ik heb er nog niet over nagedacht...”¯

“Je… kan het je eerlijk gezegd niet herinneren?”¯

Op dat moment wankelde herinneringen in zijn geest, een voor een. Shawn. Al de dingen die Tom had gezegd. Alles wat ongeveer tot het punt was waar Bill hem terug had gesleept in de bar. Oh ja, hij had het verpest en slecht. Echt slecht.

“Oh fuck!”¯ Tom gromde en zijn hoofd zonk op het kussen. Zo fucking dom, Tom.

***

Tom beet nerveus op zijn nagels, gaf een ​​snelle blik op zijn horloge en zag dat de tijd te traag ging en kruipend was toch te snel. Hij was er niet klaar voor. Tom had het gevoel dat hij zijn hoofd tegen de muur wilde bonzen voor alles wat hij had gedaan, maar voor zijn geluk, hij voelde zich niet zo erg als een paar uur geleden na zijn telefoontje naar Bill. Tom was nog nooit iemand geweest die veel zei als het ging om problemen op te lossen door te praten. Hij stopte veel liever alle problemen in de doofpot en zou wachten tot ze vergeten waren. Sommige dingen waren echter onmogelijk om weg te vegen.

Zijn spijkerbroek ritselde toen hij naar het raam liep, zijn ellebogen leunde er tegenaan, drukte zijn voorhoofd tegen de ruit en liet het daar rusten tegen het koude glas. Een zware zucht gleed tussen zijn lippen vandaan. Regen drumden kalmerend tegen het raam, de lucht was grijs zoals altijd en beneden schitterden de rode achterlichten van de auto's als diamanten. Het begon harder te regenen nadat Tom Bill had gebeld en de pijpenstelen vielen nu nog sneller toen de avond al het natuurlijke licht had gedimd. Toms vingers tikten tegen het glas.

Na misschien een tiental sigaretten, een killer schaal hoofdpijn en een beetje zelf schuld, was Tom erin geslaagd om zijn excuses aan Shawn uit te spugen. Shawn klonk nog steeds onzeker en aarzelend. Het bracht een lange, ongemakkelijke stilte moment aan de telefoon. Niet vaak gebeurde het dat Tom zich zo dom voelde, noch beschaamd toen hij rond liep in zijn kamer om te luisteren naar de rustige ademhaling geluiden van de andere kant van de lijn. What the fuck was er mis om een simpele ‘Het spijt me’ te zeggen?

“Het is... Ik... Fuck, Tom, wat denk je wel niet?”¯ zuchtte Shawn, gefrustreerd, en Tom had er geen antwoorden op. Hoe kon hij die hebben als hij zelf geen idee had? Eenvoudige vragen waren altijd het moeilijkst.

Om Shawn na al die maanden van ontkenning en verwarring te zien was het beste en het ergste ooit voor Tom. Hij was er bijna van overtuigd te zijn dat het voorgoed voorbij was. Het voelde als de ironie van het leven om te beseffen hoe smoorverliefd Tom nog op Shawn was. Het was in die onvrijwillige glimlach, in de behoefte het aan te raken. Oh waarom moest hij zo idioot zijn? Mensen zouden er altijd over gaan praten en hij kon niet, op geen enkele wijze, zijn zoals Bill, om hem te laten praten. Zijn overdreven rondspokende zelfbewustzijn had hem gevangen. In sommige opzichten was Bill altijd al de sterkere eenheid van hen.

Maar Tom moest bellen. Hij moest dat nummer vinden vanaf zijn telefoon, zelfs als dat betekende dat hij moest dealen met bepaalde dingen waarvan Tom niet zeker wist of hij daarvoor klaar was om mee om te gaan. Dingen zoals dat Shawn hem niet zou vergeven.

Of Shawn zou hem vergeven.

“Je... ehm.... wilt me nog steeds zien? Ik kan als je gewoon... We vertrekken morgen en ik heb niets geregeld voor vanavond.”¯ Het was een leugen, maar niets vond dat belangrijk op het moment. Hij kon alles annuleren. “Het is oké, als je dat niet doet, maar omdat je zei dat ik je kon bellen als...”¯

Hij zei het niet hardop.

En nu was Tom hier nog steeds ongeduldig en doodsbang aan het wachten. Na een paar lastige momenten had Shawn beloofd om te komen en hem op te halen. Misschien konden ze een beetje rond rijden, gewoon om te praten. Tom miste Shawns aanwezigheid, zijn ontwapenende glimlach. Verdomme, hij kon niet stoppen met denken. Binnen een uur zou Shawns werkdag voorbij zijn. Een uur en een kwartier... veertien minuten... dertien minuten en Tom zou vertrekken, stuiterde zijn weg naar de parkeerplaats van het hotel.

Tom probeerde niet eens om de beveiliging te overtuigen, laat staan ​​David, van zijn plannen voor de komende nacht. Niet na de vorige katastrofische avond toen David bijna op zijn gezicht sprong toen Bill hem eindelijk weer mee naar binnen had getrokken, nog steeds tegenstribbelend en scrappy. De nacht was vrij wel over, geruïneerd, maar Tom kon zich er niets van herinneren.

En net als voorheen, was Bill weer eens zijn redder. Het was natuurlijk voor Tom om zo te zijn met Bill. Het verzorgen van elkaar wanneer het nodig was. Het was Bill, die altijd al de antwoorden gaf, die liefdevol leefde, zo volledig en eenvoudig. Er waren dingen die Tom zoveel bewonderde in Bill en één van dingen was Bills moed om in het leven te duiken met zijn ogen dicht, hoofd eerst en nergens bang voor. Als liefde. Zijn liefde. Of die van Tom. Gewoon weer als thuis, toen Bill aan Tom had gevraagd waarom hij niet zou bellen nadat Bill was teruggekeerd naar het hotel van hun shopping trip. Toen Tom op de rand van het bed zat en kronkelende zijn vingers en Bill stond voor hem, kleine regendruppels glinsterende nog op zijn haar. Het was gewoon zo simpel.

Tom nam weer een sigaret (en hij wist dat hij echt moest stoppen, eerlijk) en negeerde de hotel regels voor het niet roken in de gangen, zwierf hij naar Bills deur en klopte. Net zoals hij altijd had gedaan, toen hij niet wist wat te doen.

En zelfs als hij het zou weten, want het was een gewoonte.

***
Tom zette zich op de voorbank van een donkerrode Honda en trok de deur achter zich dicht. Pas nu was hij in staat om naar Shawn te kijken, wiens ene hand boven op het stuur rustte, terwijl de andere één van de touwtjes van zijn capuchon om zijn vinger rolde. Shawn draaide de muziek een beetje harder en het gestage ritme vervaagde de achtergrondgeluiden. Toms zachte ‘hi’ werd beantwoord met ‘hi’ en het voorwiel spatte water uit een plas toen Shawn zijn auto van de parkeerplaats liet rijden.

Een glimlach danste op de hoeken van hun mond en het gaf Tom meer zelfvertrouwen. Het was immers min of meer een nieuw begin. Misschien kon Shawn de vorige nacht achter zich laten... de geschiedenis van de nooit gemaakte gesprekken? Misschien zou het goed zijn? Toen Shawn Tom vroeg waar hij heen moest rijden, zei Tom dat het hem niets kon schelen. Het voelde goed zoals het was. De regen trommelden tegen de voorruit, binnen waren ze warm en comfortabel.

Ze reden doelloos rond. En praatten. Eerst aarzelend, zoekend, dan met meer moed, toen momenten voorbij gingen en vele kilometers achter de rug waren, begon het te voelen als maanden dat nooit tussen hen had bestaan. Zelfs als ze geen onderwerpen aanraakten zoals de vorige nacht of waarom Tom niet had gebeld, alles voelde goed. Het was als een wederzijdse overeenkomst om niet in de gevarenzone te komen, in plaats daarvan dingen vragen zoals hoe met je ging. Tom leunde dieper in zijn stoel en durfde gelukkig te zijn.

Op een gegeven moment streelde een hand langs de ander zoals het had gedaan toen ze elkaar voor het eerst ontmoetten, maar Tom was niet zo bang meer. Niet zo veel. Het was goed om hem aan te raken, te voelen. Vingertoppen schetsten cijfers over de warme huid van een arm en ze deelden woorden en gedeelde stiltes. De aanrakingen maakten Tom aangenaam aan het huiveren. De golven van een andere menselijke huid reisde door zijn hele lichaam.

Voor een keer had Shawn geen pet op en Tom zag hoe de lokken van warm bruin haar mooi krulden over Shawns oren. In een moment van ondraaglijke moed maakte Tom zijn arm los van Shawns vingers en borstelde een lok achter Shawns oor, streelde zijn wang licht. Het voelde natuurlijk, de blik in Shawns ogen toen hij een glimp van Toms goedkeuring kreeg, zijn hoofd tegen de handpalm van Tom. Tom wilde het moment niet breken om zijn hand te verplaatsen.

“Ben je nog steeds bang?”¯ vroeg Shawn, zijn hoofd rustte nog lichtjes op Toms palm, ogen op de weg en op de luie beweging van de ruitenwissers op de voorruit. Toms hand spande aan toen zijn hart een tel oversloeg en zijn maag trok onaangenaam samen. Hij vroeg zich af waar hij moest beginnen. Net alsof hij zelfs het antwoord wist.

“Weet je, de dingen die ik gisteren al zei...”¯ Hij begon na een kleine pauze, streelde weer voorzichtig zijn wang onder zijn handpalm, en toen zachte lippen in een glimlach krulde, vervolgde hij.

“Ik meende ze niet, maar een deel van mij was... Het is niet zo eenvoudig. Ik ben niet Bill of iemand die iemand zo blind kan vertrouwen in dit soort dingen.”¯ Tom zuchtte. Shawn onderbrak hem niet toen hij struikelde bij het vinden van de juiste woorden. “Ik ben bang, natuurlijk ben ik dat. I’m freaking out, het realiseren van wat mensen zullen schrijven en denken. Het is zo verdomd makkelijk om hier alles kwijt te raken, weet je.”¯

“Luister... Ik weet dat je het bent, oké? Als ik het niet zou zijn, zou ik je gister niet hebben gezegd dat je op moest donderen.”¯

“Nou, je had het toch gemoeten,”¯ mompelde Tom en Shawn reageerde er met een ontspannen lach op. Het maakte de lucht iets lichter om weer te ademen.

“Nah. Ik weet een soort van hoe je je voelt... denk ik. Ik bedoel, ik ben nog nooit daar geweest, maar is dat niet voor iedereen hetzelfde? Het nemen van risico’s in het leven?”¯

Tom haalde zijn schouders op.

De stadlichten rolde voorbij toen ze door de straten van deze belangrijke stad zwierven. Hun vingers speelden plagend onder elkaar en ze bleven stil, maar het was niet lastig. Shawn had gelijk en Tom wist het heel goed. Hij had Shawn voorheen als shit behandeld en Tom was er niet zeker van of zijn verontschuldiging genoeg was, maar Shawn had het aanvaard.

“Het spijt me...”¯ Tom moest het zeggen.

“Voor wat?”¯ Shawn gaf Tom een ​​snelle blik.

“Dat ik je niet heb gebeld...”¯

“Ik wist dat je het niet zou doen... Ik wist dat je het niet kon...”¯

Shawn draaide de kop van de Honda de parkeerplaats op, liet het in zijn ruimte rollen en schakelde de motor uit. De regen was nu duidelijk hoorbaar tegen het dak.

“Het is goed, Tom, echt waar. Denk je dat ik niet door je heen kan kijken?”¯ Shawn draaide zich naar Tom. “Weet je, ik heb je gevolgd op het internet. En zeker, ja, je hebt een imago dat zich de hele tijd afspeeld en het is eigenlijk best schattig, maar... Het is niet die Tom dat ik leerde kennen. Gedeeltelijk wel, maar er is zoveel meer onder die deksel en ik wed dat ik gelijk heb? Ik weet wat mensen zeggen. Ik weet het, Tom.”¯

Shawn streelde Toms gezicht, leunde dichterbij en Tom was niet van plan om deze oh zo zoete wereld niet binnen te dringen. Hun lippen ontmoette elkaar voor het eerst sinds tijden en tegen Toms verlangende lippen, trilde Toms lippiercing, Shawn fluisterde...

“Het is echt goed, dus zou je gewoon je kop dicht willen houden?”¯

Tom jammerde in zijn keel en opende zijn lippen voor een kus. Tongen botsten, speelden met elkaar, lippen streelden langs elkaar en Toms handen lagen verloren op Shawn, onderzocht hem overal. Sloot de stof van zijn trui in zijn vuisten.


Reacties:


xSerena
xSerena zei op 21 okt 2011 - 18:43:
WHOOOOHOOOOOH!
;D

yeahyeahyeah!


TOMxSHAWN!
eindelijk!