Hoofdcategorieλn
Home » One Direction » Lost Girls [THEEND] » Day eleven || Kimberley.
Lost Girls [THEEND]
Day eleven || Kimberley.
JANITA?! het is alsof zij ergens heen moet, Niall staat er bij als een achtergelaten puppy.
Wat heeft zij in één keer? Harry kijkt opzij langs Anne heen naar mij toe, ik haal snikkend mijn schouders op. Misschien is dit haar manier van dingen verwerken, ik voel een hand over mijn rug heen gaan. Mijn ogen schieten omhoog en belanden in de vertrouwende ogen van Louis.
Moeten wij niet achter haar aan? Niall was opgestaan en kijkt door het raam heen naar buiten, ik haal mijn schouders opnieuw op, een klein traantje rolt over mijn wang naar mijn onderste kin.
Ik weet het niet. Jacqueline was de hele tijd al stil, ik knik niemand weet het.
Hou Rachel vast. Anne kijkt naar Liam die even achter zijn hoofd krabt waardoor hij Rachel voor een seconde los liet, zuchtend pakt hij Rachel beet die lipbijtend naar het raam kijkt waar Niall staat. Misschien is ze naar Mariëlle? Anne kijkt ons vragend aan, ik schud met mijn hoofd.
Nee, dat doet zij niet. Rachel was mij voor, voor deze keer boeit het mij niet. Meestal spreek ik haar dan gelijk tegen, maar nu niet. Mijn stem, keel, hoofd alles doet gewoon pijn. Alsof er een grote baksteen op mijn hoofd is gevallen, met de boodschap dat je verledentijd bent.
Kim? Louis wappert met zijn hand langs mijn gezicht, ik schrik en val letterlijk weer terug naar de realiteit. Ik knik dat ik aandacht erbij heb, glimlachend kijkt hij mij aan.
Zullen wij haar zoeken? hij kijkt mij doordringend aan, ik knik en voor ik het weet pakt hij mijn hand. Gelijk krijg ik het warm van binnen, mijn hart begint sneller te kloppen.
Ik ga mee. Niall springt op en beland naast Louis, een klein glimlachje vormt er op mijn lippen.
Waar zou zij heen zijn gegaan? zijn blauwe ogen kijken mij vragend en doordringend aan, ik haal mijn schouders op en zucht diep. Het is koud, een kleine dampkring vormt er als je uitademt.
Niet ver weg, denk ik. de jongens kijken mij alle twee tegelijk raar aan, een klein lachje verlaat mijn mond.
Hoe weet jij dat nou weer? Niall schud met zijn hoofd, alsof ik knetter gek ben geworden.
Dat voel ik gewoon. antwoord ik nuchter, achter ons horen wij Liam en Rachel aan rennen.
WACHT NOU! ik stop meteen met lopen, waardoor Rachel achter mij tegen mij op bots.
KIJK UIT! het kwam er arroganter uit dan dat ze zelf ooit gedacht had, ik stap opzij en loop naar Louis. Zonder ook maar iets te zeggen loop ik door, iets in mij zegt dat zij hier vlakbij is.
Waar gaan wij heen? Liam komt naast hem lopen, met op sleeptouw Rachel.
Nog steeds niet losgelaten? ik knik met mijn hoofd naar Rachel, ze rolt met haar ogen.
Ja, maar wa-
Ergens waar mijn gevoel zegt van daar is zij. om het nog vager te maken loop ik iets door zodat ik niet meer naast hem loop, een klein glimlachje vormt er weer op mijn lippen.
BEST SONG EVER, AND WE DANCE AL NIGHT TO THE BEST SONG EVER.
Harry belt! Niall schreeuwt naar Louis die voor mij loopt, achter ons horen wij rennende voetstappen naar ons toe komen. Ik stop met lopen en draai mij om, hijgend van het rennen stopt Niall voor ons. Hij geeft de telefoon aan Louis, die hem dankbaar over neemt en begint te praten. Rachel en Liam komen op hun gemakje onze richting lopen, een diepe zucht verlaat Niall zijn lippen.
Weet je zeker dat het hier is? Rachel haar ogen schieten heen en weer, haar blik word nauwer en nauwer. Alsof ze hier nare herinneringen aan over heeft gehouden, Liam kijkt haar vragend aan.
Gaat het? ze haalt haar schouders op, en kijkt dan weg van het bos.
Er is wel iets. Liam houdt het vol, willig schud Rachel met haar hoofd.
Laat haar. bevestig ik verveeld en bekijk mijn nagels, die net paars zijn gelakt. Naast mij hoor ik Niall zachtjes grinniken, ik hef mijn hoofd op en haal mijn schouders op.
Jongens.. Louis komt onze kant op gelopen, terwijl hij zijn telefoon zijn zak stopt.
Ja? antwoorden Niall en ik tegelijk, Louis glimlacht even en loopt dan naar mij toe.
Wat had Harry? Liam kijkt net zo nieuwsgierig dan Niall, ik knik en kijk hem aan.
Janita is al thuis. een zucht verlaat mijn mond, ik steek mijn handen in mijn zak.
Wat? Waarom? Niall lijkt verbaas, logisch. Eerst rent ze het huis uit, en denken dat ze wat erg aan het doen is. Blijkbaar waren mijn gevoelens dan toch fout, denkend trek ik één wenkbrauw op.
Ze moest naar de wc, maar de voordeur stond open. Dus ze wouw die weg doen, maar toen zag ze een bekent gezicht buiten lopen. En zonder na te denken is ze daar heen gerend. Louis pakt mijn hand en samen lopen wij weer richting het huis, ik kijk vragend hem aan.
Raar verhaal. als reactie op zijn verhaal, Niall komt naast ons lopen.
Volgens mij loog ze. ik haal mijn schouders op en kijk naar Rachel die er weer naast komt lopen.
Misschien wel.. ik rol met mijn ogen en loop door, als er iets is komt ze vast wel langs bij mij of Rachel of de andere meiden..
HOME! Rachel ploft dramatisch op de leren bank, Janita fronst haar voorhoofd op. Dramatisch gaat Rachel liggen, alsof ze een wereldreis heeft gemaakt.
Hey hey! Anne komt vrolijk te voorschijn met Harry achter haar aan, ik moet lachen om die twee. Zuchtend plof ik neer op de bank naast Rachel en Janita, Louis komt naast mij zitten.
Waar is Jacqueline? mijn ogen scannen de woning, Janita staat op.
Bij Zayn. een grote glimlach verschijnt er op haar gezicht, naast mij hoor ik Rachel zuchten.
Als ik jou was zou ik maar heel snel de waarheid gaan vertellen trol. ik wenk mijn wenkbrauw op, keihard schiet ik in de lach door het woord trol.
Heeft Harry dat niet verteld? haar groene ogen schieten naar ons toe, Niall blijft maar een beetje bij de bank staan.
Alsof wij dat gaan geloven. Niall kijkt een beetje beduusd naar Janita, hij lijkt wel teleurgesteld in haar stunt.
Nou dan geloven jullie het toch niet. boos staat ze op en raapt haar jas van de grond, voetstampend loopt ze naar de deur.
Waar ga je heen? ik schiet omhoog en wil haar tegenhouden, maar ze is mij te snel.
Ergens waar jullie niet zijn, duh. verward kijk ik haar aan, dit gedrag ben ik niet van haar gewend. Zonder ik ook maar iets kon doen klapt de deur voor mijn neus dicht, ik slik, er is ook altijd iets hier..
Sorry voor zo'n slecht hoofdstuk, hope you forgive me.
Alleen de mensen die reageren krijgen een melding.
Reacties:
Et is niet slecht, Janita j mag niet liegen hè! En wanneer worden het relaties!! Grrrrrr
Melding.