Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Dance with me tonight || Harry Styles » 03 ~ Bont en blauw.
Dance with me tonight || Harry Styles
03 ~ Bont en blauw.
Lantaarnpalen verlichtte grimmig de zandpaden van het park en het knisperde onder mijn voeten. Er liepen nog wat late wandellaars rond met een hond en de zon was bijna onder. Hier en daar floot nog een vogeltje, maar verder was het bijna stil, op mijn voetstappen na. Het begon nu steeds donkerder te worden en langzaam haalde ik mijn telefoon uit mijn zak om te kijken of ik nog een bericht van Daphne gemist had. Ik sloeg rechtsaf, dwars door de heg heen om een stuk af te snijden, met een hoop gekraak en geploeter vocht ik me door de takken heen, ik was laat. Op een drafje ging ik naar het nauwelijks verlichtte water een keek op toen ik hard gelach hoorde.
“Zou die idioot echt wel komen?” gromde een harde stem en in de eerste instantie herkende ik hem niet, totdat ik Jesse hoorde praten.
“Vast wel, hij is helemaal gek van d’r, dat zie je zo.”
Stokstijf bleef ik stilstaan en maakte aanstalten om me om te draaien, het was allemaal een vuile list. “Oef!” ontsnapte er uit mijn mond toen ik tegen iets opknalde. Fronsend keek ik naar een gespierde borstkas en ik begon omhoog te kijken. Een grote jongen met een nors gezicht stond me als een sukkel aan te grijnzen voordat hij me ruw vastpakte. Ik kon hem niet herkennen, het was te donker voor mijn ogen.
“Ah, hier ben je. Ga je gezellig mee voor de bijeenkomst?” lachte hij en ik kon hem wel in zijn gezicht stompen. In een dappere poging schudde ik mijn hoofd en probeerde weg te komen.
“Niet zo snel, kleintje.” Hij verstevigde zijn houding en ik voelde een harde vuist in mijn buik en ik begon het uit te kermen van de pijn. Mijn maaginhoud kwam omhoog en in een zwakke poging om het weer in te slikken, kwam alles eruit, over het shirt en schoenen van mijn nog onbekende belager.
“Gadverdamme, idioot!” schreeuwde hij naar me en trok me agressief mee naar de groep lachende jongens.
“Dus je hebt wel het lef om te komen.” Grauwde een donkere gedaante naar me.
“Of was je gewoon te naïef en geloofde je die lieve Whatsapp’jes?” Ging hij verder. Er werd gelachen in de groep en de donkere gedaante kwam dichterbij. Zayn.
“Oh, Daphne!” Hij begon te kreunen en hij kwam nóg dichterbij. Met agressieve ogen keek ik hem aan en probeerde me los te trekken, maar dat was tevergeefs. De jongen achter me greep me nog strakker vast en ik kreeg een knietje in mijn kruis. Ik kermde het uit van de pijn en zakte half in elkaar. Alweer laaide er een golf van gelach op en ik voelde me vreselijk slap. Eigenlijk was het gewoon oneerlijk, zoveel brede gasten tegen een 19-jarige.
“Wat wil je?” Kermde ik met een geraspte stem. Ik kon alleen maar hopen dat ze mijn haar met rust lieten, mijn lichaam mochten ze bont en blauw slaan.
“Ik wil dat je mijn vriendin met rust laat.” Gromde Zayn naar me, die me keihard stompte. Ik voelde een vlaag van woede opkomen.
“Moet je nou eens goed luisteren, Daphne kan me geen ene flikker schelen. Dus laat me gaan en ga haar neuken ofzo, maar laat mij erbuiten.” Zei ik, recht in zijn bruine ogen. Er werd dit keer niet gelachen, maar eerder wat gefluisterd. Als een tijger sprong Zayn grommend op me en ik werd op de grond gesmeten.
De volgende minuten waren als een horrorfilm. Zayn was op me aan het inslaan en de groep eromheen was aan het juichen, voor Zayn. Elke vuist die op me insloeg galmde nog drie keer na in mijn lichaam. Met wijd opengesperde ogen keek ik naar de groep, het leek allemaal in slow motion te gaan. Traag draaide ik mijn hoofd naar mijn belager, die met ogen vol woede zijn vuist weer hief, klaar om aan te vallen. In een reflex stootte ik hem keihard in het gezicht en Zayn viel wankelend van me af. Ik had niet de kracht meer om op te staan, dus vanzelfsprekend bleef ik op de grond liggen, loom knipperend met mijn oogleden. Ik had niet eens gerealiseerd dat de groep was weggegaan en dat Daphne boven me hing, met een geschrokken uitdrukking op haar gezicht.
Toen werd alles zwart.
Bevalt mijn fanfiction?
Misschien heb je dan ook interesse in mijn andere verhaal, met Niall als hoofdpersoon.
Je kan 'My princess is on her way' hier vinden.
Reacties:
Ik wist dat dat whats appje niet van Daphne was
heftig en spannen
snel verder meid
melding