Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » • Lost Girls [THEEND] » • Day fiveteen. || Janita

• Lost Girls [THEEND]

17 sep 2013 - 19:53

1058

7

462



• Day fiveteen. || Janita

Image and video hosting by TinyPic

Met mijn hand ga ik door mijn bruine haren die sierlijk los hangen, niet dat ik het mooi vind, maar ja. De wind helpt mijn haar beetje waardoor het golvend verder gaat, het mooie weer van gisteren en vanochtend is zo goed als verdwenen. De zon heeft plaats gemaakt voor dikke grijze wolken, een koel windje maakt het helemaal af. Wat zouden de anderen nu aan het doen zijn? Een radeloze zucht verlaat mijn mond, alsof hun druk om mij maken nu.
‘’ Hey Janita? ‘’ ik schrik en draai mij om, twee onbekende ogen kijken mij aan. Langzaam laat ik mijn ogen verder glijden, blond haar, haar kleding style komt bekend voor. Taylor Swift..
‘’ Euh hey. ‘’ ik laat een zwaai beweging achter, lachend komt ze dichterbij staan, akelig hou ik mijn adem in. Niet dat ik bang ben voor d’r, ik kan haar eerder haten, maar zij is toch de bekender van al die roddels over ons? Mijn hoofd begint te tollen, ik weet het niet meer.
‘’ Haha, gaat het? ‘’ vragend kijkt ze mij aan, haar blonde haren zwieren mee met de wind, net als mijn bruine haren. Verward knik ik, haar bezoek komt onverwachts.
‘’ Kun jij mij misschien helpen? ‘’ ik wek van mijn hulpeloze gedachten, ik frons mijn voorhoofd.
‘’ Zoals? ‘’ ze pakt mijn hand en sleept mij mee naar een bankje, dit word dus een lang verhaal..


‘’ Dus als ik het goed begrijp, heeft Anne Harry tegen jou opgestookt omdat ze Harry niet kan krijgen? ‘’ ongelovig kijk ik haar aan, dat zou Anne nooit doen.
‘’ Ja, en Kimberley heeft rare dingen over mij gezegd. ‘’ ze slaat haar ogen neer, mijn ogen schieten groot. Wat? Dit is ongelofelijk, een steek medelijden schiet door mij heen.
‘’ En Rachel, dat is sowieso een apart geval. ‘’ gebeuren er zo veel dingen als ik er niet bij ben?
‘’ En hoe wil je dat ik je ga helpen? ‘’ ze laat mijn hand los en kijkt bedenkelijk, ongeduldig tik ik met mijn vingertopjes op mijn broek, een beat.
‘’ Tsja, gewoon samen dingen doen zoals echte vriendinnen? ‘’ hoopvol kijkt ze mij aan, ik slik en kijk eventjes weg.
‘’ Dan kan ik je nog meer dingen vertellen over hun, wat ze allemaal zeggen over mij. ‘’ ze slaat haar ogen neer en haar hoofd buigt ze naar voren, ik sluit mijn ogen tot spleetjes.
‘’ Oké. ‘’ zonder enkele twijfels sta ik op, blij kijkt ze mij aan en staat ook op.
‘’ Ga je spullen halen, je kan wel even bij mij logeren. ‘’ dankbaar knik ik naar haar, eigenlijk is ze best wel aardig..


‘’ JANITA! OMG JE LEEFT NOG! ‘’ Rachel en Kimberley springen op mij af, ongemakkelijk ontwijk ik ze en loop richting de deur. Zonder ook nog maar verder oogcontact te maken met de anderen, Taylor stelde voor om niks tegen ze te zeggen, eigenlijk best wel slim. Snel open ik de deur en ren naar boven de trap op, ik open de slaapkamer waar Rachel en ik slapen. Zonder ook maar de kamer te bekijken pak ik mijn tas en prop al mijn kleren erin, schoenen make-up, alles.
‘’ Janita, wat doe je? ‘’ een vertrouwde stem weerklinkt achter mij, ik slik en ga ongestoord verder. Een schim verschijnt naast mij, net als ik mijn tas dicht rits ontvang ik zijn blauwe ogen.
‘’ Ik ga. ‘’ zonder op antwoord te wachten ren ik weg, achter mijn ogen voel ik de tranen al branden. Geen verdriet tonen, dat is té zwak, ik ren de trap als een superman af. Als kip zonder kop loop ik Kimberley Rachel en de anderen voorbij, alsof ze lucht zijn.
‘’ Janita? ‘’ Anne kijkt mij aan, vuil kijk ik haar aan, hoe kon ze? Ik open de voordeur en stap naar buiten, de auto van Taylor zie ik al klaar staan.
‘’ Janita! Wacht! Waar gaan je heen? ‘’ Niall hoor ik achter mij aan komen, snel versnel ik mijn stap.
‘’ Wacht, is dat de auto van Taylor? ‘’ gelukkig was ik al ver genoeg, de stem van Anne komt er boven uit. Ik open de portier van de auto, zonder dat ik het merk voel ik een traantje over mijn
wangen rollen. Vragend kijkt Taylor mij aan, ik schud met mijn hoofd en stap in, met een klap zwaai ik de portier dicht.


‘’ Gaat het nog wel? ‘’ ze ploft neer op haar roze bank, ik knik en laat mijn ogen glijden door het huis. Het is hier een stuk netter dan bij de jongens, dat sowieso.
‘’ Haha oké, je kijkt zo wit. ‘’ ze wenkt dat ik naast haar moet zitten, ik knik en plof naast haar neer.
‘’ Hebben de meiden nog meer nare dingen over je gezegd? ‘’ meteen val ik aan, ze knikt droevig, zoals een zielige puppy die nooit word geadopteerd.
‘’ Zoals? ‘’ ik ga met mijn hand langs mijn hoofd, nooit gedacht dat ze zo gemeen waren.
‘’ Dat ik geen vrienden had, een slet ben en ga zo maar door. ‘’ ik schrik van de woorden, dit had ik echt nooit gedacht. Ik leg troostend mijn hand op haar schouder, vertrouwd kijkt ze mij aan.
‘’ Wij gaan er leuke tijden van maken. ‘’ een knipoog verlaat mijn oog, glimlachend springt ze op en pakt haar telefoon erbij. Vragend kijk ik haar aan, ze trekt mij omhoog dicht tegen zich aan.
‘’ SMILE! ‘’ lachend tover ik een brede grijns over mijn gezicht en kijk naar de camera van haar telefoon, de foto verschijnt op het beeld.
‘’ Perfect! ‘’ ze begint druk te typen en ploft dan weer neer op de bank, vragend plof ik naast haar neer en kijk mee op haar beeld scherm, net op dat moment drukt ze op ‘tweeten.’

With my best friend, love her. pic.aaajfjfnsiosaasol

Glimlachend kijk ik haar aan, even denk ik aan de meiden. Wat nou als hun die foto zien?
‘’ Zullen wij ergens lunchen? ‘’ ik knik instemmend en sta op, zouden zij het erg vinden dat ik nu bij Taylor zit?
Ze zijn ook zo gemeen tegen haar, ik pak mijn jas en trek het aan. In verdachten verzonken wacht ik bij de deur, mijn maag begint wild te knorren.
Eerst eten, en dan zie we wel weer verder..






Zo, een hele andere wending, moet natuurlijk nog wel boeiend zijn. Do you like it ?
Reageren en je krijgt een melding.


Reacties:

1 2

CStyles
CStyles zei op 18 sep 2013 - 8:15:
Hate aan Taylor!!
Melding


Anne
Anne zei op 17 sep 2013 - 21:38:
Melding!


Harrylover
Harrylover zei op 17 sep 2013 - 20:47:
Waar is Taylor toch mee bezig.
Melding.


1Dzayn
1Dzayn zei op 17 sep 2013 - 20:20:
Bxjsidhsj PLOTTWIST


1Dlovez
1Dlovez zei op 17 sep 2013 - 20:19:
HATE YOU TAYLOR.