Hoofdcategorieλn
Home » One Direction » Lost Girls [THEEND] » Day sixteen. || Kimberley.
Lost Girls [THEEND]
Day sixteen. || Kimberley.
" MOET JE DIT ZIEN! " Anne sprint de kamer binnen met haar mobiel bij de hand, ik hef mijn hoofd op en kijk haar vragend aan.
Blijkbaar ben ik de enigste die interesse heeft, Niall zit ingedoken in een hoekje te denken.
" Kijk nou! " Anne houd haar telefoon voor mij, een foto is op het scherm te zien.
Mijn ogen schieten groot als ik zie wie er op de foto staan, ik veeg een rollende traan weg.
" Hoe komt dit? " verslagen kijk ik naar de groene ogen van Janita, breed grijzend kijkt ze in de camera, alsof ze lol voor tien heeft.
" Ik snap hier niks van. " Rachel komt de kamer binnen, ik knik instemmend.
Op dat moment zwaait de deur van de woonkamer open, even schoot Janita door mijn hoofd.
Maar nee, alles behalve dat.
" Mariëlle?! " roepen wij met zijn alle stomverbaasd, mijn ogen schieten nog groter.
Het word met een seconden gekker, Louis merkt het en pakt mijn hand, waardoor mijn wangen meteen rood schieten.
" Meiden, wij hebben een probleem. " Mariëlle loopt de kamer in, Rachel springt op.
" Nee, JIJ! " als een leeuw wilt ze op Mariëlle springen, maar Liam houdt haar tegen, een opluchting ontsnapt me.
" Nee, ik bedoel wij. " zo nuchter mogelijk gaat ze verder, alsof alles wat er is gebeurd nooit gebeurd is.
" En jij denkt hier nog welkom te zijn? " Jacqueline springt op en kijkt haar kwaad aan, Mariëlle slaat haar ogen neer en kijkt naar de grond.
" Jullie hebben het dus gelezen? " een piep stemmetje komt vrij uit haar mond, ik rol met mijn ogen.
" Nee, wij hebben het met zijn alle uit gepoept. " een zucht verlaat mijn mond, die opmerking doet haar hoofd omhoog schieten en glimlachen.
" Hoezo? " Anne is meteen weer scherp, even kijk ik vragend maar dan valt het kwartje.
" Die dingen die online stonden, en het smsje, was ik niet. Echt niet, geloof mij. " hoopvol kijkt ze ons één voor één aan, ik frons mijn voorhoofd.
" Wie dan wel? De paashaas? " Rachel wurmt zich ondertussen los uit Liam's greep, wat niet echt lukt.
" Nee, Taylor. " mijn ogen schieten groot, nu valt het kwartje pas echt!
Taylor doet dit allemaal om het succes terug te krijgen!
En haar eerste plan was gelukt, Mariëlle een slechte naam geven bij ons.
Nu haar tweede plan, Janita tegen ons op fokken!
" Jongens, Taylor zit ons dwars. " dat is het enige wat ik uit kan brengen, meer hoef ik niet te zeggen.
Iedereen begrijpt mij al, Mariëlle knikt.
" Zijn jullie nu nog boos op mij? " haar ogen schieten naar die van ons, ik haal mijn schouders op en kijk vragend opzij naar Jacqueline en Anne.
" Als je niet liegt, dan niet. " ik kijk naar Rachel die het eindelijk is gelukt om zich zelf te bevrijden van Liam, Liam kijkt haar lachend aan.
" Laten wij eerst samenwerken. " stel ik voor, vragend kijk ik iedereen aan.
Iedereen stemt in, inclusief Niall.
Kom, laten wij eerst even wat ontspannend doen. Louis kijkt mij vragend aan, even kijk ik achter mij naar Anne die wegloopt. Snel hou ik haar tegen, verschrikt kijkt ze op.
Is er iets? doordringend kijk ik haar aan, zenuwachtig schuift ze heen en weer. Als Harry voorbij loopt pakt ze mijn hand en trekt mij mee naar de keuken, haar blauwe ogen staan gespannen.
Ik haat Taylor. het was er uit voor ze er erg in had, langzaam begin ik te grinniken, dit is echt geen taal voor Anne. Ze werpt mij een nep-boze blik aan, ik rol met mijn ogen.
Wie niet? ze knikt begrijpelijk, ik wil weg lopen maar opnieuw pakt ze mijn arm vast.
Ik zag Harry en Taylor zoenen. die woorden doen mij schrikken, ik schud verwarrend met mijn hoofd. Wacht, ik snap er helemaal niks meer van.
Maar jullie hadden toch iets samen? ik wijs naar haar toe, ze haalt haar schouders op.
Ik weet het niet, maar daarom ga ik weg, ik heb iemand leren kennen. ze draait zich om en sprint naar de deur, snel ontwijkt ze Harry, die haar vastpakt. Maar ze is sterk genoeg om zich zelf los te trekken van zijn greep, ze rent de deur uit. Ik loop rustig de kamer weer in, Louis staat op.
Zullen we? ik knik en pak mijn tas en jas, Rachel kijkt mij vragend aan.
Vanavond bespreken wij het plan. beantwoord ik op haar gezicht, ze knikt en tikt Liam aan en rent dan weg als een klein kind. Ik frons mijn voorhoofd en loop hoofdschuddend weg naar de deur waar Louis al op mij staat te wachten, lachend pakt hij mijn hand en zo lopen wij samen naar buiten naar zijn auto.
Zo, zin in een ijsje? samen lopen wij door de drukke straat van Londen centrum, ik knik instemmend en laat mij mee slepen door Louis. Vanuit mijn ooghoek zie ik verschillende fotografen te voorschijn komen, een zuchtje verlaat mijn mond als ik erachter kom dat ze naar ons toe komen.
Gewoon negeren, en door lopen. ik knik en versnel mijn stap, net als we bij de deur staan van de ijscowinkel komen er duizenden flitsen over ons heen. Het verblind mij, snel knijp ik mijn ogen samen en hou Louis stevig vast. Hij opent de deur en sleept mij mee naar binnen, als ik binnen stap hoor je zon rinkeltje. De geur van ijs komt mij tegemoet, maar een ook een fris windje.
Doe je ogen maar weer open babe. gehoorzaamd open ik ze en kijk meteen in de grijze ogen van Louis, glimlachend kijk ik hem aan en laat daarna mijn oog vallen op de ijs keuzes die er zijn. Banaan, aardbei, ik wrijf over mijn voorhoofd.
Ik kies wel. ik knik en loop alvast naar een tafeltje, bij het raam. Ik plof neer op de stoel en kijk uit het raam, opnieuw stromen er duizenden fotografen voorbij. Gek genoeg niet naar mij, nieuwsgierig volg ik waar ze heen gaan. Mijn ogen schieten groot als ik zie waar heen, twee meisjes staan in het middelpunt van de fotograven. Een lang meisje met blond haar, ze heeft zon ronde hoed op. Naast haar staat een klein meisje, met bruin haar, ik laat mijn ogen glijden over haar kleren. Blauwe All stars, dat kan maar één iemand zijn, Janita. Ik slik en kijk snel de andere kant op, net op dat moment komt Louis aanzetten met twee ijsjes. Dankbaar neem ik er ééntje aan, ik zie dat het aardbei is.
Is er iets? ik hef mijn hoofd op en kijk hem verrast aan, langzaam richt ik mijn hoofd naar buiten en wenk erna. Louis volgt mijn blik en schrik dan, hij kijkt weer naar mij.
Laten wij Rachel smsen, die plukt haar er zo tussen uit. Louis pakt zijn telefoon al, ik knik goed plan.
Ze komt eraan. ik knik, samen hand in hand lopen wij naar buiten naar de menigte die steeds groter en groter word. Nog steeds staan ze daar, met zijn tweeën.
Dat Janita zo snel beïnvloed kan worden door iemand. Louis knijpt in mijn hand, opnieuw knik, dit onderwerp bespreek ik liever met mensen die haar beter kennen. Louis en Janita kennen elkaar niet zo heel goed, dan heeft het ook geen zin om alles uit te leggen.
Waar zijn ze? verschrikt draaien wij ons om, Rachel Liam en Niall staan voor ons.
Ik hulp weet ik, nou kom op zeg. ik knik en doe een stap opzij, erna wijs ik naar de menigte. Rachel knikt en begint te lopen in de richting van de menigte, snel lopen wij met zn allen er achteraan.
AAN DE KANT! ze schreeuwt gewoon door het lawaai heen, Rachel trekt zich nergens wat van aan en loopt direct op Janita af. Als een bevroren ijspegeltje staat ze daar, een medelijnende blik geef ik haar. Rachel pakt haar arm stevig beet en sleurt haar de menigte uit, ik zie dat Rachel zich flink moet inhouden om Taylor niet in één klap dood te slaan, respect.
Hey! Laat haar los. het gegil van Taylor was goed te horen, Rachel geeft Janita af aan Niall en draait zich om. Snel ren ik naar Rachel en pak haar arm beet, zo nu kan ze niet slaan.
IK ZOU ALS IK JOU WAS JOU BEK DICHT HOUDEN! ik voel haar trillen, zo boos is ze. Ik hoor Louis achter ons roepen, snel zonder ook maar iets te zeggen sleur ik Rachel mee. Zo, nu is iedereen compleet.
Hoop dat jullie this one leuk vonde!
Reageren en je krijgt een meldingtje from only me.
DeGeksteDomsteJanitaDieHierGewoonLeeftEnSuperVeelVanNiallHoranHoud.
Reacties:
Hahaha als ik Rachel was had ik haar gwn geslagen *coughcough that bitch coughcough*
Ff een mooie tweet voor Taylor ; I hate u xxx Rachel