Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » • Lost Girls [THEEND] » • Day seventeen || Anne.

• Lost Girls [THEEND]

21 sep 2013 - 19:20

1189

6

464



• Day seventeen || Anne.

Image and video hosting by TinyPic

Een glimlach verschijnt er op mijn mond als ik zijn bruingouden ogen zie in de verte, snel versnel ik mijn stap zodat ik sneller bij hem zal zijn. Zijn zwarte haren zitten precies goed, niks om toe te voegen. Ook bij hem verschijnt er een grote glimlach als hij mij zit, een blosje verschijnt er op mijn gezicht. We geven elkaar een dikke knuffel, ik voel zijn adem uitblazen in mijn hals.
‘’ Hey. ‘’ zijn stem galmt door mijn hoofd, het doet mij glimlachen. Maar toch mis ik iets, iets anders. Harry’s gezicht schiet door mijn hoofd, snel schud ik het weg, hij heeft iemand anders.
‘’ Is er iets babe? ‘’ zijn bruingouden ogen kijken mij bezorgd aan, lachend schud ik met mijn hoofd en steek mijn arm in de zijne. Een zuchtje verlaat zijn lippen, erna een knipoogje naar mij.
‘’ Ik heb zin in een ijsje, jij? ‘’ lachend knik en zo lopen wij samen naar de dichtbij zijnde ijssalon, met de lekkerste ijs ooit, dat zegt hij tenminste.
‘’ Wacht jij hier maar. ‘’ een klein kusje geeft hij op mijn wang, verlegen kijk ik weg en hoor hem weglopen. Ik plof neer op het bankje en kijk voor mij uit, hij doet mij glimlachen. Elke keer weer, net als Harry. Ik sluit mijn ogen, Harry. Ik open mijn ogen weer, de felle zon schijnt in mijn ogen, genietend haal ik diep adem. Ik hou van de zomer, met mijn hand ga ik door mijn blonde haren. Ik laat mijn ogen glijden naar de ijssalon waar ik hem zie staan, geleund tegen de desk. Ik laat mijn ogen verder glijden, tot mijn grote schrik praat hij met een meisje. Ik schuif omhoog en hou ze scherp in de gaten, net als ik denk dat het goed zit maakt hij een andere beweging. Zachtjes streelt hij met zijn hand langs haar gezicht, van het meisje. Ik slik een brok weg en kijk toe hoe het verder gaat, het meisje buigt zich voorover naar hem en geeft hem een klein kusje. Meteen sta ik op, wat heeft iedereen. Ik zie dat hij wil weglopen, maar daar heb ik al geen zin in. Snel ren ik weg, voor hij mij ziet.


‘’ HEY ANNE! ‘’ Jacqueline schreeuwt door de hoorn heen, lachend doe ik mijn telefoon iets verder van mijn oor af, snel loop ik door.
‘’ Hey hey. ‘’ snel kijk ik achter mij, niemand te zien, wat heb ik een fout gemaakt zeg.
‘’ Kom je thuis? Janita is er nu ook! ‘’ mijn ogen schieten groot, spontaan begin ik te rennen.
‘’ Ja!? Ik ren al! ‘’ meteen hang ik op en begin harder te rennen, door de vele straten. Eigenlijk moet ik een auto hebben, ik ren de snoepwinkel voorbij. Meteen komen de herinneringen boven, de eerste keer dat wij hier waren in Londen was zo grappig. Rachel en Janita eisten dat wij sowieso heen moesten, het was verplicht. Twee tassen vol snoep kwamen ze met zijn tweeën uit die winkel, ik schud met mijn hoofd en ren nog sneller. Ik de verte zie ik de té grote villa al staan, er verschijnt opnieuw een grote glimlach op mijn gezicht. Je had Kimberley’s gezicht moeten zien toen ze de villa voor het eerst zag, haar groene ogen schoten groot. Hoofdschuddend stap ik de voortuin binnen, dit lijkt al zo normaal. Snel druk ik op de deurbel en wacht af wie open doet, stiekem hoop ik Harry, maar ook weer iemand. Een zuchtje verlaat mijn mond, jongens, ze maken je comfused. De deur schiet open, twee paar groene ogen kijken mij aan.
‘’ Hey Anne! ‘’ ik schrik, even glimlach ik en loop langs hem heen naar binnen. Ik trap mijn schoenen uit en loop de woonkamer binnen waar Janita op de bank ligt, ik wenk mijn wenkbrauw op.
‘’ Hey slaapkop. ‘’ en dat is nog niet eens gelogen, ik loop naar haar toe en geef een porretje. Ze schiet omhoog en kijkt mij bedrukt aan, maar nog geen seconden later lacht ze al weer.
‘’ Waar was jij dan? ‘’ haar groene ogen kijken mij vragend aan, ik zucht en haal mijn schouders op.
‘’ Ah, een jongen dus, tell me. ‘’ ze gaat recht zitten en kijkt mij doordringend aan, ik rol lachend met mijn ogen en schud met mijn hoofd, snel kijk ik weg.
‘’ Anne, ik heb oog voor zoiets, vertel maar. ‘’ zucht Janita, even twijfel ik maar dan haal ik mijn schouders op. Onopvallend schuif ik wat dichter naar haar toe, waarom ook niet?
‘’ Laats zag ik Harry en Taylor zoenend, samen. ‘’ bij die gedachtes voel ik mij weer verdrietig worden, haar ogen schieten groot.
‘’ Echt? ‘’ de ongeloof was te horen in haar stem, ik knik bedroeft en vervolg mijn verhaal.
‘’ Ik kwam weer een jongen tegen, alleen die zag ik vandaag ook al met een ander. ‘’ ik sla mijn ogen neer, op dat moment voel ik een hand op mijn rug.
‘’ Zo veel geluk heb ik ook altijd, geloof mij. ‘’ ze knipoogt naar mij, ik zucht en kijk voor mij uit.
‘’ Ach welkom bij de koos-vriendjesloos club, gratis inschrijving. ‘’ ik kijk haar aan, tegelijk schieten wij in de lach.


‘’ Waar lachen jullie om? ‘’ Rachel komt de kamer in gelopen, lachend haal ik mijn schouders op en kijk naar Janita die naast mij op de grond ligt en niet meer bij komt.
‘’ Moeten wij ziekenhuis bellen ofzo? ‘’ Zayn komt de kamer binnen met Jacqueline achter zich aan, ik spring meteen op en sprint naar haar toe, lachend spreid ze haar armen al. We vallen elkaar om de hals, een stevige knuffel vervolgt.
‘’ En ik dan? ‘’ Kimberley stapt de kamer binnen en kijkt mij zogenaamd beledigend aan, lachend val ik haar ook om de hals, Louis Harry en Niall komen ook de kamer in lopen. Ik draai mij om en zie dat Janita zich al genesteld heeft op de bank, ik wil er heen lopen maar Kimberley houd mij beet.
‘’ Wacht maar eventjes. ‘’ fluistert ze mij toe, ik knik verward en blijf staan waar ik sta.
‘’ Dus Janita. ‘’ Rachel komt wat dichter bij de bank staan, met Liam naast haar.
‘’ Vandaag is dé dag. ‘’ Jacqueline komt er naast staan, met Zayn erbij.
‘’ Your Lucky day! ‘’ Kimberley springt ernaar, hand in hand met Louis, verbluft kijk ik toe wat hier gebeurd. Blijkbaar ben ik niet de enigste, Janita weet net zo veel als mij. Ze moet op haar lip bijten om niet in de lach te schieten, ik voel dat ik ook moet lachen. Snel bijt ik op mijn wang, wat erg pijnlijk ik is. Ik zie Janita langzaam wegkijken naar het raam, op dat moment gaat de deurbel. Zachtjes loop ik naar het raam om te kijken wie het zou zijn, mijn ogen schieten vuur. Nee, dit kan niet.










Sorry dat het zo lang duurde!
Niet dat ik het druk heb ofzo, maar ik ben ook met een nieuw verhaal bezig, waar ook weer rollen voor moeten komen enzo.
Dus, tja sorry hoop dat jullie het nog leuk vinden! xx

Reageren en je krijgt een meldingetje van mee. (:


Reacties:

1 2

CStyles
CStyles zei op 22 sep 2013 - 13:12:
Wanneeeer krijgt iedereen nou een relatie???????
Supahhh cute
Meldingggggg!!

-xxx-


Harrylover
Harrylover zei op 22 sep 2013 - 7:49:
Wie is het ik wil het weten!!!!
Melding


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 21 sep 2013 - 20:43:
Who is there!!!


Anne
Anne zei op 21 sep 2013 - 20:02:
Wie is er voor de deur?
Snel verder!


xHiimacookie zei op 21 sep 2013 - 19:25:
Tam tam tam De deur bel.

ZO zo Janita Taylor is wel aardig he? Niet dus! ;3.