Hoofdcategorieλn
Home » One Direction » Lost Girls [THEEND] » Day eighteen || Rachel.
Lost Girls [THEEND]
Day eighteen || Rachel.
De deurbel? Nu? Die stomme deurbel? Ik zie Anne wit weg trekken van het raam vandaan, mijn ogen vallen naar Janita die nog steeds rustig blijft zitten op de bank.
" Wie is het? " de eerste vraag waar iedereen mee zit, ik schuifel langzaam naar de deur.
" Rachel. " ik draai mij om en kijk naar Jacqueline die mij jbezorgt aan kijkt, even wacht ik.
" Voorzichtig. " ik frons mijn voorhoofd en knik kort, zachtjes open ik de deur van de woonkamer.
Opnieuw word er op de deur bel gedrukt, zuchtend loop ik de gang door naar de voordeur.
Snel en gehaast open ik de voordeur, het uitzicht bevalt mij al meteen niet.
" Heey! Is Janita hier ook? " haar irritante stem dreunt door mijn hersenen door, hard bijt ik op mij lip om mij in te houden om niet te slaan of wat dan ook.
" Hoezo? " een snelle blik werp ik naar achteren, een zucht verlaat Taylor's mond.
" Omdat ik dat vraag. " het bloed gloeit door mijn lichaam, ze haalt het bloed letterlijk onder mijn nagels vandaan. Ik rol met mijn ogen en ga even anders staan, ze haalt een snelle blik door haar blonde gewiekte haren.
" Nou? Waar is ze? " doordringend kijkt ze mij aan, ik schud met mijn hoofd.
" Ze heeft het té druk. " lieg ik, onbegrijpelijk kijkt ze mij aan.
" Ma - "
" Je hoort mij toch? Té druk. " ik maak een beweging met mijn hand dat ze weg moet gaan, verward kijkt ze mij aan. Ik zucht en pak de voordeur beet, net als ik hem wil dacht slaan houd zij de deur met haar voet tegen.
" Laat mij Janita mee nemen. " langzaam duw ik de deur open, ik strek mijn vingers goed en kijk haar vuil aan.
" Waar wil het hebben? Op je linker of rechter wang? " ik rek mijn hoofd van links naar rechts, mijn blik op haar gericht.
Niet begrijpend kijkt ze mij aan, zachtjes haal ik mijn hand omhoog, zo dat ze niks merkt.
" Kijk daar eens! " ik wijs langs haar een naar buiten, verrast draait ze zich om.
Als ze merkt dat er niks is draait ze zich weer om, en op dat moment sla ik met mijn vlakke hand op haar 'zogenaamd' perfecte gezicht.
Ik open de deur van de woonkamer, verschillende gezichten kijken mij vragend aan.
" Waar komt die smile vandaan? " Liam komt aanlopen, ik haal mijn schouders op en plof tevreden naast Janita neer op de bank.
Die druk bezig is met haar telefoon, zo onopvallend mogelijk kijk via haar schouder mee naar het schermpje.
" Naar wie sms je? " schrikkend valt ze van de bank af, haar telefoon blijft liggen op de bank.
Lachend pak ik de telefoon en bekijk het smsje die ze had ontvangen, van Taylor?
" Heey, je zult het nooit geloven maar één van je ' vriendinnen ' heeft mij geslagen! "
Ik schrik en gooi haar telefoon een paar meter van ons weg, boos kijkt ze mij aan.
" En dat was goed voor? " ze staat op om haar mobieltje te pakken maar ik hou haar tegen, met al mijn kracht trek ik haar naast mij.
Kimberley die net binnen komt lopen raapt de telefoon op en begint blijkbaar het smsje te lezen.
" Taylor is slecht. " begin ik zachtjes, Janita begint naast mij te zuchten. Kimberley komt naar ons toe en geeft de telefoon weer terug, ernstig kijkt ze ons aan.
" Janita, ze wil ons uit elkaar drijven. " Kimberley komt naast haar zitten, maar dan aan de andere kant.
" Ja, geloof ons. " ik kijk haar aan, je kan zien dat wij aar erg in de wat maken.
" Maar.. Maar zij zegt heel wat anders over jullie! Jullie doen ook net zo gemeen tegen haar als andersom! " ze springt op, mijn ogen schieten groot.
" Hoe be - "
" Je weet best wat ik bedoel! " onderbreekt ze mij, de woonkamer deur gaat open. Niall komt te voorschijn, zijn blauwe ogen keken vragend.
" Nee nee, Janita je snapt het niet! " Kimberley klinkt paniekerig, Janita schud met haar hoofd.
" Jullie maken mij in de war, en je weet dat ik daar niet tegen kan. " haar groene ogen schieten alle kanten op, kwaad keken ze niet.
Meer verdrietig en in de war geschopt, ik sta op en pak haar arm.
" Je gelooft mij toch wel? " doordringend kijk ik haar aan, we slikken tegelijk.
" Janita, Taylor is niet je echte vriendin. " Kimberley is opgestaan, en komt naast mij staan.
" Ze doet alsof, alleen maar zodat wij uit elkaar gaan. " maak ik af, radeloos kijkt ze ons aan.
Niall komt erbij staan, ik slik en kijk haar aan.
" Waarom maken jullie het mij zo moeilijk? " ze slaat haar ogen neer, ik zucht en draai mij om.
" Weet je Janita. Je komt maar terug als je het weet. " boos draai ik mij om en loop de woonkamer uit, ik hoor haar achter mij nog tegensputteren. Maar onverstoorbaar loop ik door, zonder op of om te kijken. Ook al weet ik wel dat zij dit niet bedoelde, maar als nog. Wij geloofde elkaar altijd, ik haar zij mij.
En nu? Nu door die Taylor is alles verpest!
Ik voel een traantje branden, snel ren ik de trap op naar boven naar de kamer waar ik en Janita slapen.
Met een klap zwaai ik de deur achter mij dicht en val neer op het bed, beneden hoor ik de voordeur dicht gaan. Dat zou Janita vast wel zijn, ik sla mijn ogen neer en kijk eventjes naar de grond. Een traantje voel ik opnieuw opkomen, ruzies zijn zo niet leuk.
Beneden hoor ik Kimberley nog iets roepen, maar ik kan het niet zo goed horen. Vast iets over Janita en mij, ik laat mijn ogen glijden naar het raam. Snel sta ik op en ren erheen, mijn oog valt op Janita die boos de voortuin uit loopt. Met Niall achter zich aan, ik open het raam en schraap mij keel.
NIALL LAAT HAAR! geschokt draaien Niall en Janita zich om en kijken verward om hun heen.
HIERO! Janita is de eerste die naar boven kijkt, als zij mij ziet moet ze slikken, nu ziet Niall mij ook.
JE MAAKT HAAR AAN HET HUILEN! EN DAT DOEN VRIENDINNNEN? hulpeloos gooit hij zijn armen in de lucht, ik rol met mijn ogen en sla het raam met een klap dicht. Op dat moment gaat de deur open en staat Liam in de deuropening, vragend kijkt hij mij aan. Nu kan ik het niet meer tegen houden, de tranen beginnen te stromen over mijn wangen.
Gaat het? Liam sprint naar mij toe en houdt mij stevig vast, met schokkende schouders probeer ik het te vertellen.
Wow! We hebben best wel veel hoofdstukken!
Woew!
Vandaag komt er een nieuw verhaal online, waar je een bijrolletje voor kunt krijge.
Zeg even in de melding als je gewaarschuwd wilt worden(:
Reageren en je krijgt een melding.
Reacties:
Awwhhh, I really hate Taylor ike ugh. Heeft ze geen leven ofzo?!
Oeeh, ja graag. I want to read it c:
Leeeuuukkkk