Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » • Lost Girls [THEEND] » • Day nineteen. || Jacqueline.

• Lost Girls [THEEND]

25 sep 2013 - 19:33

1088

8

417



• Day nineteen. || Jacqueline.

Image and video hosting by TinyPic

Al rennend kom ik de woonkamer binnen, niemand te zien. Maar tijd om rond te blijven hangen of überhaupt te blijven staan heb ik niet, Zayn zit kort achter de hielen. Snel ren ik door naar de bank en plof neer, nu even geen zin in een ren spelletje. Ik zet de tv aan en kijk naar het nieuws, Kimberley en Louis zijn samen weg, waarheen weet ik niet. Rachel en Liam zijn gaan winkelen, dat sms’te Rachel mij net een kwartiertje geleden. Anne is ergens heen, en Harry was erg chagie. Waar Janita en Niall uithangen is ook een raadsel, maar wat ik wel weet is dat vanavond dé nacht is dat wij Taylor in één keer terugpakken in alle richtingen. Een brede glimlach verschijnt er op mijn lippen als ik aan het plan denk, zelfs Mariëlle doet mee! ‘’ Is een vechtpartij zo grappig op tv? ‘’ ik schrik en draai mij om, twee bruine ogen kijken mij lachend aan. Ik schud met mijn hoofd en ga weer recht zitten, Zayn springt over de bank en beland naast mij. ‘’ Wat dan wel? ‘’ zuchtend haal ik mijn schouders op en draai mijn hoofd naar hem toe, nu realiseer ik mij eigenlijk hoe dicht hij tegen mij aan zit. Net als of ik niks merk blijf ik zitten, ook al weet ik donders goed dat ik dit dood eng vind.
‘’ Is er iets? Je ziet zo wit. ‘’ ik schud met mijn hoofd en glimlach waterig, Zayn knikt en schuift nog een stukje dichter naar mij toe. Rustig blijf ik zitten, maar van binnen ontplof ik letterlijk. Plotseling voel ik een schouder om mij heen, die mij zachtjes naar zich toe drukt. Nu ontplof ik helemaal, duizenden vlinders fladderen rond, door mijn hele lichaam. Ik draai mijn hoofd om en kijk hem aan, zijn bruine laser ogen kijken mij doordringend aan. Zachtjes komt hij naar voren gebogen, als niks wetende blijf ik zitten. Heel even schiet ik versteend als ik zie hoe dicht bij hij nu is, onze neuzen raken elkaar gewoon. Langzaam sluit ik mijn ogen wachtend op zijn lippen, die ik vrij snel voel.

‘’ HELLO PEOPLE! ‘’ Rachel springt door de deur heen en kijkt ons aan, ik haal mijn wenkbrauw omhoog en kijk naar Zayn die mij nog steeds niet loslaat. Zijn arm rust nog steeds op mijn schouders, eventjes kijkt Rachel ons vragend aan, snel maak ik een komt-zo-wel beweging, ze knikt.
‘’ Waar zijn de anderen? ‘’ Liam komt nu ook tevoorschijn, ik haal mijn schouders op en kijk naar het raam. Een auto stopt voor het huis, even schrik ik en denk ik aan Taylor. Maar zodra een bekend figuur uitstapt kijk ik weg, dat zit wel goed. Rachel ploft op de andere leren bank en kijkt mee naar de tv, Liam die nog steeds voor de deur stond loopt met een boog om de tafel heen naar de leren bank. ‘’ Hallootjes! ‘’ de vrolijke Kimberley komt te voorschijn met Louis achter zich aan, ik schud lachend met mijn hoofd. Ook net als Rachel kijkt Kimberley ons vragend aan, ik knipoog en laat mijn ogen naar de tv schieten. In de hoop dat ze het begrijpt, gelukkig houd ze haar mond erover en loopt ze naar de keuken. ‘’ KIMBERLEY! IK OOK WAT DRINKEN!? ‘’ ik schrik ervan, met een shockface kijk ik Rachel aan.
‘’ Té lui. ‘’ oppert Louis en ploft aan de andere kant van Rachel neer, tevreden knikt ze.
‘’ Hier mevrouwtje ik ben té lui. ‘’ Kimberley overhandigt haar een beker met water, even leek ze teleurgesteld maar als snel herpakt ze zich zelf weer. ‘’ Waar zijn de anderen? ‘’ even moet ik glimlachen om die vraag,meteen krijg ik vraag gezichten.
‘’ Kim en Lou zijn samen ergens heen, maar waarheen. ‘’ ik maak een weet-ik-niet beweging.
‘’ En Janita? ‘’ dringt Rachel aan, hoopvol kijkt ze met haar bruinachtige ogen. Ik schud met mijn hoofd en richt mij weer op de tv, niet dat er zo iets boeiend erop is.
‘’ WAAR BLIJFT ZE?! ‘’ ijsberend loopt Kimberley door de kamer, iedereen is er behalve Janita weer.

‘’ Rustig maar, ze heeft nog tien minuten. ‘’ kalmeert Louis haar, maar het helpt niet veel.
‘’ Het is mijn schuld. ‘’ jammert Rachel weer, ik zucht en kijk naar Anne die wat uit het raam staart. Harry wil wat tegen haar zeggen, maar durft blijkbaar niet echt. ‘’ Niall? Was jij niet bij haar? ‘’ Rachel schiet omhoog en kijkt Niall aan, hij haalt zijn schouders op.
‘’ GEWOON ANTWOORD! ‘’ Kimberley is lichtelijk boos aan het worden, ik kruip wat naar Zayn.
‘’ Eventjes, maar ik was haar kwijt geraakt. ‘’ oppert Niall op, een zuchtje verlaat mijn mond.
‘’ En toen? ‘’ Rachel staat op en loopt naar hem toe, Kimberley blijft maar rondjes lopen.
‘’ Naar de KFC. ‘’ ik moet glimlachen, eigenlijk heb ik ook erge honger.
Op dat moment gaat de deur open en verschijnt een klein meisje met bruin haar.
‘’ JANITA! ‘’ roep ik en wijs naar de deur, iedereen draait zich om en begint te juichen. Janita rolt met haar ogen en glijd langs de deur neer en zakt neer op de grond, huilend.
Ik schiet omhoog en sprint naar haar toe, Kimberley Rachel en Niall komen er ook bij. Vragend kijk ik haar aan, een dikke traan rolt langs haar wang neer naar beneden, naar haar kin.
‘’ Janita? ‘’ Niall zakt nu ook neer en pakt haar hand, zachtjes duwt hij met zijn andere hand een plukje haar uit Janita’s gezicht. Onze ogen springen gelijk groot, een grote rode plek is te zien.
‘’ W..wat is er gebeurd? ‘’ niet begrijpend kijk ik haar haan, huilend schud ze haar hoofd en begint nog harder te huilen. We willen met z’n drieën tegelijk haar troosten, maar dat lukt niet. Ik sta op samen met Rachel, Kimberley word opgehesen door Louis. Niall blijft achter op de grond naast Janita, blijkbaar vind hij het ook niet erg. ‘’ Gaat het weer? ‘’ Janita word zo opgehesen net als bij Kimberley, half knikt ze en gaat rustig zitten. ‘’ Vertel maar rustig wat er is gebeurd. ‘’ bemoedigt Anne haar, ze knikt nog rillerig.
‘’ Ta..Tay- ‘’
‘’ HEEFT TAYLOR JE GESLAGEN?! ‘’ Rachel springt op en kijkt naar Janita, zachtjes knikt ze.
‘’ DAT MENS GAAT DOOR HOOR JE ME! ‘’ ze wil naar de deur rennen, maar Liam houd haar net op tijd beet. ‘’ Ons plan moeten wij echt uitvoeren. ‘’ Kimberley kijkt ons aan, tegelijk knikken we.







Sorry voor het lange wachten, ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden!
Reageren en je krijgt een melding.


Reacties:

1 2

Anne
Anne zei op 25 sep 2013 - 23:16:
Laat Rachel Taylor nog eens slaan!!
Ze moet echt kappen!!
Heel snel verder!!


Harrylover
Harrylover zei op 25 sep 2013 - 20:45:
Wat is het plan?
Melding.


1Dlovez
1Dlovez zei op 25 sep 2013 - 20:07:
Jaa!!! Ik lees nog mee!!!


xHiimacookie zei op 25 sep 2013 - 20:07:
Liam wrm hou je mij tegeb zij moet dood


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 25 sep 2013 - 20:05:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH myyy gossssshhh
Taylor moet dus echt dood he!!
Voer snel het plan uit!!

xx