Hoofdcategorieën
Home » One Direction » all about us... » hoofdstuk 14
all about us...
hoofdstuk 14
Harry Styles pov:
Ik zit samen met de jongens in onze kleedkamer, vanavond hebben we weer een concert in de o2 arena. Mijn hoofd en waarschijnlijk die van ons allemaal staan er niet naar om vanavond een concert te geven. Het gaat echt niet goed met Emma. Ze niet of nauwlijks meer. Zegt vrij weinig en haar vrolijke humeur is echt uit het niets verdwenen. De jongens en ik hebben daarom ook aangeboden zolang we in Londen zijn er minimaal twee bij haar thuis slapen, zodat ze in iedergeval niet alleen is. Madison, Evan en Sam zijn er ook maar Evan en Sam moeten deze week ook weer beginnen met werken en waarschijnlijk ook 's nachts. En om haar nou alleen met Madison te laten vind ik niet zo'n goed idee, maar misschien ben ik gewoon een beetje te overbezorgd.
Jongens jullie moeten op, Paul komt binnengelopen. Normaal regelt iemand anders dit soort dingen en dat is maar goed ook want anders ging het serieus nog een keer echt fout. Voor de laatste zegt Paul dat we niet moeten laten merken dat er wat is omdat de media dan allemaal rare dingen gaat vermoeden en dat willen we juist voorkomen op dit moment.
*na het concert*
Ik was er het hele concert niet echt met mijn hoofd bij. Ik hoop niet dat de fans al te zeer hebben gemerkd dat dit concert anders was dan andere concerten. We kleden ons zo snel mogelijk om, geen meet en greets vandaag. Gelukkig, dan hoef ik niet langer te doen alsof ik de altijd vrolijke Harry Styles van one direction ben. Normaal blijven we meestal nog evenin de kleedkamer hangen na een concert, maar daar hebben we nu allemaal geen zin in. We willen zo snel mogelijk naar Sofia en Emma toe om te kijken hoe het daar is.
Emma Roberts pov:
Ik zit nu al een tijdje op de badkamer, mijn rechterpols zit inmiddels ook onder de rode lijnen. De badkamervloer ligt vol met tranen en bloedruppels. Ik stop het mesje weer onder mijn trui en ga op zoek naar een handdoek waarmee ik de vloer af kan doen. Absoluut niemand mag weten wat ik hier net gedaan heb. En aangezien de jongens zo wel zullen komen moet ik opschieten. Als ik klaar ben op de badkamer loop ik naar mijn slaapkamer. Daar leg ik het mesje in mijn kluis en doe hem weer op slot, niemand maar dan ook echt niemand mag hier ooit achterkomen. Wat moeten ze wel niet van me denken. Wat een rare meid ze kan niet eens met haar problemen omgaan. Of erger nog wat moet Harry wel niet van me denken als hij hierachter komt? Hij wil me vast niet meer, wie wil er nou een meisje dat zichzelf snijdt en niet met haar problemen om kaan gaan? Hij mag er echt niet achterkomen. Voordat ik naar beneden ga loop ik nog even langs de kamer van Sofia. Ze ziet er al beter uit dan vanmorgen. Ik til haar uit bed en neem haar mee naar onder. Ze moet mininmaal een half uur bij ons zitten van de dokter om haar geheugen weer wat te verbeteren. mocht ze geheugenverlies hebben want dat us heel lasitg te zien bijn zo'n jonge kinderen. Als ik samen met Sofia beneden op de bank zit komen Madison, Danielle en Eleanor net terug van de manege. Sam en Evan zijn werken en de jongens zullen zo wel komen.
Harry Styles pov:
Voorzichtig maak ik de deur open. Waarschijnlijk slaapt Sofia of ligt ze in iedergeval in bed. Ik schrik als ik naar de kamer loop en Emma zie zitten met Sofia. Emma ziet er echt slecht uit. Je ziet gewoon aan haar dat ze er kapot aan gaat. Het doet me echt veel pijn om haar zo te zien. Ik loop naar de bank en ga langs ze zitten. Ik geef ze allebei een kus. Ik zie dat Emma moeite moet doen om haar tranen in te houden. Ik trek haar naar me toe druk haar stevig tegen me aan. Dan laat ze zich gaan. Al het verdriet en de pijn van de afgelopen dagem komt eruit.
neee ik vind het echt zielig
melding!