Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Wat wil jij nu het liefst?
Wat wil jij nu het liefst?
xNadezhda zei op 31 jan 2012 - 13:56:
Mezelf niet steeds afleiden... & een fijn schrijvende pen die niet na vier kantjes al leeg is.
Mezelf niet steeds afleiden... & een fijn schrijvende pen die niet na vier kantjes al leeg is.
neversay zei op 31 jan 2012 - 16:09:
Nu wil ik het liefst in de vakantie naar Jess.
En dat TH, SP, SP, BLG en blablabla naar Nederlands komen én dat ik daar naartoe mag.
En dat TH, SP, SP, BLG en blablabla naar Nederlands komen én dat ik daar naartoe mag.
xjeszell zei op 31 jan 2012 - 16:37:
<3
<3
xDevilBitch zei op 31 jan 2012 - 17:33:
En het zou ook fijn zijn als mijn Oorlogsboeken-artikel publiceerbaar aan komt vliegen.
Ik wil de school laten afbranden.
En het zou ook fijn zijn als mijn Oorlogsboeken-artikel publiceerbaar aan komt vliegen.
NaNaa zei op 31 jan 2012 - 17:37:
Dat het weer heerlijk zomer is en dat 1D komt en dat ik echt Lou voor m'n verjaardag krijg.
Dat het weer heerlijk zomer is en dat 1D komt en dat ik echt Lou voor m'n verjaardag krijg.
Celestial zei op 31 jan 2012 - 17:53:
Dat ik het warm krijg, heb het steenkoud nu -.-
Dat ik het warm krijg, heb het steenkoud nu -.-
NaNaa zei op 31 jan 2012 - 22:02:
@Bo: I don't mind if he were to take Harry with him. (Morgen is Larry legal btw)
@Bo: I don't mind if he were to take Harry with him. (Morgen is Larry legal btw)
Pline zei op 31 jan 2012 - 23:59:
Ik wil dat men zus en haar lief stoppen met ruzie maken en mij daar niet steeds in proberen betrekken...
Ik wil dat men zus en haar lief stoppen met ruzie maken en mij daar niet steeds in proberen betrekken...
Van een knuffel tot de nieuwe cd van Arctic Monkeys, of gewoon een lekker stuk chocolade.
I'll go first.
Ik wil... een lomography camera, en nu al vakantie hebben.