Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Vakantiee
Vakantiee
JoyceLoveTom zei op 28 feb 2009 - 12:53:
ik heb geen vakantie gehad, ik had die week daarvoor vakantie, en toen heb ik alleen maar geslapen en achter me pc gezeten
ik heb geen vakantie gehad, ik had die week daarvoor vakantie, en toen heb ik alleen maar geslapen en achter me pc gezeten
SAARKAPITEIN zei op 28 feb 2009 - 12:53:
Hahaaa,, zo een beetje als ik dan (:
Hahaaa,, zo een beetje als ik dan (:
SpamTijger zei op 28 feb 2009 - 14:20:
Maandag gaan zwemmen en voor de rest de hele tijd gecomputert
Maandag gaan zwemmen en voor de rest de hele tijd gecomputert
xSamantha zei op 3 maart 2009 - 16:59:
Computeren, dansen, slapen, feesten. Oja en een dag ofzo ging ik naar de stad met me nieuwe vriendje (: en nog een keer ging ik naar de neefjes van me vriendin, die volgens haar heel cute waren. (Niet dus) en later hadden we tijd over en toen kwam ze nog ff bij mij en toen hebben we me bed gesloopt, vraag me niet hoe. ^^ That was the story! x
Computeren, dansen, slapen, feesten. Oja en een dag ofzo ging ik naar de stad met me nieuwe vriendje (: en nog een keer ging ik naar de neefjes van me vriendin, die volgens haar heel cute waren. (Niet dus) en later hadden we tijd over en toen kwam ze nog ff bij mij en toen hebben we me bed gesloopt, vraag me niet hoe. ^^ That was the story! x
Wat hebben jullie allemaal gedaan deze vakantie?
Vertel het me, want ik verveel me maar!
Straks komt er een vriendin slapen
lekker feesten ('x
doeidoei
xsaar