Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk zes.

I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!

28 okt 2009 - 16:34

255

0

151



Hoofdstuk zes.

25 oktober, deel zes.

'
~Op bezoek bij de THboys!~

'Asley'POV

De deur gaat open. In de deuropening verschijnt een jongen(?) Hij draagt een pet waaronder een hele bos dreads te voorschijn komen. Ik bekijk hem van top tot teen. Hij draagt véél te wijde kleren! XXXXXXL of zo? In zijn lip zit een piercing. Ik kijk recht in zijn ogen. Waaw! Snel duw ik mijn gedachten weg. De jongen bekijkt me met een scheve grijns. Hij bekijkt me hélemaal. zijn blik blijft op mijn borsten hangen. Vuil kijk ik hem aan en sla mijn armen over elkaar. Wat een sexmaniak! "Ashley! Dit is nu Tom, sé!" stelt Georg me aan Tom voor. Onmiddellijk begrijp ik waarom hij zo graag had dat ik kwam. Tom gaat op zij staan zodat ik naar binnen kan. Terwijl ik naar binnen loop slaat hij op mijn kont. Ik kijk hem weer eens vuil aan en snauw: "Blijf van me af!" Tom kijkt me al iets minder vriendelijk aan. Ik loop naar de living. Mijn blik valt onmiddellijk op een geweldig mooie jongen. Hij heeft de zelfde donker bruine ogen als Tom. Dus veronderstel ik dat het broers zijn. Hij springt recht en loopt onmiddellijk naar me toe. Dat is dus Bill waarover Georg me vertelde! Waaw! Shit! Godverdomme, Ash, Bill was een mottige leeuw, weet je nog! En ik mag die janetten hélemaal niet cool vinden! Ik kijk Bill aan zonder een emotie na te laten. Hij steekt zijn hand uit. Ik neem hem aan en schud hem de hand.

'Vindt Ashley ze stiekem toch leuk?'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.