Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk zeven.
I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!
Hoofdstuk zeven.
'
~Does she like the guys?~
'Ashley'POV
Ik zit hier nu toch al 2 uur en heb de jongens al wat beter leren kennen : Tom is een sexmaniak en broer van Bill. Bill daar in tegen is juist het tegenovergestelde van zijn debiele broer. Bill is een gevoelige en romantische jongen. Ik vraag me af wie dat de oudste is.. "Wie is eigenlijk de oudste van jullie?" vraag ik dan aan Bill en Tom. Eigenlijk ben ik er best wel zeker van datBill is, want die klinkt veel volwassener, maar ik vraag het toch maar even. Tom grijnst. "Moi!" verbaast staar ik hem aan! "Ik geloof er niets van! Zo'n kleuters als jij, kunnen écht niet ouder zijn als zo'n jongens als Bill!" Tom kijkt me verontwaardigd aan en Bill moet lachen. "Ik ben helemaal geen kleuter! Pff, toch ben ik wel ouder! Zelfs 10 héle minuten!" "huh?" "Yups, wij zijn een tweeling!" lacht Bill dan. Ik schrik en begin weer aan Alex te denken. Fuck, wat mis ik die jongen! Mijn ogen beginnen zich met tranen te vullen. Godverdomme, ik mag niet wenen! Sevens denken ze dat ik ziek in mijn kop ben of zo.. Maar ik kan mijn tranen niet tegen houden. Ik zie dat Bills glimlach verdwijnt. Hij kijkt me bezorgt aan. Ik wil recht springen, maar iets houd me tegen. Ik mag níet zielig gaan doen nu! Maar als er dan een traan over mijn wang loopt, spring ik op en loop snel de living uit. Ik laat me in de gang tegen de muur neerzakken. Ik staar wazig voor me uit. Dan hoor ik de deur achter me open gaan. Ik draai mijn hoofd en zie vaag dat Bill naar me toe komt. Hij gaat naast me zitten en zwijgend staren we voor ons uit. "Wat is er? Heb ik iets fout gezegd?" Vraagt Bill dan aarzelend. Ik schud zachtjes mijn hoofd. "Het ligt niet aan jou, hoor! Het is gewoon.." Ik bijt op mijn lip om niet weer in tranen uit te barsten. Bill knijpt zachtjes in mijn been als teken dat ik moet verder gaan. 'Mi.. Mijn moeder heeft me gescheiden van mijn tweelingbroer en ik mis hem zó! Ik weet gewoon niet wat ik zonder hem moet!" Bill kijkt me ongelovig aan. "Wie haalt er nu een tweeling uit elkaar?! Ik zou er niet aan willen denken dat ik van Tom zou gescheiden worden." Even kijk ik hem raar aan. Bah, houdt hij zo veel van Tom, ieuw! Maar ergens begrijp ik hem toch wel een beetje. Bill slaat lief zijn arm om me heen en troost me.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.