Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk twaalf.

I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!

2 nov 2009 - 13:05

263

0

152



Hoofdstuk twaalf.

2 November, deel twaalf.

'
~Mjhummiee!~

'Ashley'POV

Als we eindelijk een frituur gevonden hebben, zetten we ons aan een tafeltje. We bestellen ieder een frietje en een bicky. De tijd dat we moeten wachten, roddel we nog wat over Tom. Alex vindt hem ook een grote sukkel! En hij kent hem niet eens. Die jongen heeft toch mensenkennis, nietwaar? Wat ben ik toch fier op hem. Ik grijns. "wat is er?" vraagt Alex als hij me ziet grijnzen. "Ik bedacht me opeens hoe geweldig mijn broertje wel niet is." Alex grijnst nu ook. "En gelijk heb je!"

De serveerster komt aanlopen en zet een plateau voor mijn neus. De geuren van lekker gebakken frietjes en een bicky dringen mijn neus binnen. Ik snuif nog een keer goed en lik dan over mijn lippen. "Dit gaat smaken!" grijns ik voor ik mijn tanden in mijn broodje zet. Alex lacht en neemt zijn bicky dan ook vast. Gulzig werken we het samen met onze frietjes naar binnen. Als ik klaar ben, veeg ik mijn mond af en gooi ik wat geld op tafel. "Kom, we zijn weg!" zeg ik tegen Alex en sta dan op. We lopen naar buiten en ik snuif de frisse buitenlucht op. "Waar gaan we naar toe?" vraagt Alex me. "Uhm.. Ik weet nog wel een leuk plekje!"

Ik plof neer op een schommel. "Een speeltuin?" Alex trekt zijn wenkbrauw op. "Jaa! Ik ben hier daarstraks twee keer voorbij gelopen en ik vond het er gezellig uitzien. Dus ik dacht. Dit word mí­jn plekje!" Mijn broer glimlacht en zet zich dan op de schommel langs mij.



'Is een speeltuin cool?'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.