Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk dertien.

I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!

7 nov 2009 - 20:25

543

2

164



Hoofdstuk dertien.

07 november, deel dertien.

'
~Oops..~

[/Ashley]
Ik schommel zachtjes op en neer als ik mijn gsm voel trillen. Ik neem hem uit mijn zak en kijk wie er me een sms gestuurd heeft. Ik zie dat het een onbekend nummer is, maar open toch mijn bericht.
'Heey, denk maar niet dat ik het hierbij laat, slet!'
Ik zucht. "Hoe komt die loser in godsnaam aan mijn gsm nummer?!" roep ik uit. "Tom". zegt Alex, hij vraagt het al niet meer wie ik met loser bedoel. Ik knik. "Wat stuurd hij?" vraagt mijn tweeling. Ik zwaai met mijn gsm en Alex springt gelijk van zijn schommel af. Hij neemt mijn gsm uit mijn handen en leest het berichtje. "omg, dat hij daaraan geld verspilt!" Alex draait met zijn ogen. Ik haal mijn schouder op. "Geld genoeg zeker." "Pff," zucht Alex, "Daarom heeft hij nog altijd niet de reden om mijn zusje een slet te noemen!" Ik glimlach zachtjes. "Inderdaad." Hij geeft mijn gsm terug en loopt richting straat. "Waar ga je naar toe?" gil ik. "Ik ga naar die klootzak!" roept hij terug. "Liefje, je weet niet eens waar hij woont!" grijns ik. "Pff, ik vind het wel! Losers opsporen, daar heb ik een zesde zintuig voor!" Ik lach en loop snel achter hem aan, want eigenlijk ben ik niet zo zeker van zijn zesde zintuig.

Als we voor Toms huis staan, belt Alex zelf verzekerd. Met een zwaai gaat de deur open en in de deuropening komt Bill tevoorschijn. Er verschijnd een glimlach om zijn lippen als hij mij ziet. Ik glimlach lief terug en wil hallo zeggen, maar opeens komt Alex er met zijn groot lawaai tussen. "Wat denk jij wel?! Mijn zusje zomaar een slet noemen. Wie is hier de slet?!" Roept Alex uit. Verschrikt kijk ik hem aan. Wat doet hij nu? Dit is Tom toch niet! Bill kijkt Alex ook al geschrokken aan, hij weet natuurlijk niet wat hem overkomt. Maar Alex gaat gewoon verder: "Als je mijn zusje nog één keer durft aanraken of uitschelden dan krijg een lap in je gezic.." "Alex?!" sis ik. "Ashley, ssst, ik wil je alleen maar helpen!" "Maar Al.." "Dus Loser.." "ALEX!" gil ik nu. Onmiddellijk zwijgt hij en kijkt me verbaast aan. "Dit is Tom helemaal niet!" zucht ik dan. "Oei.." Hij bijt op zijn lip en krijgt een kop als een boei. Alex kijkt verontschuldigend naar Bill, maar Bill, die het blijkbaar wel een beetje grappig vindt, moet moeite doen om niet in lachen uit te barsten. Ik schud grijnzend mijn hoofd. "Tom had bruin haar en dreads! Dat heb ik je toch verteld?!" "Ja, maar zóveel hersenen om dat uitelkaar te houden heb ik nu ook weer niet hoor!" Bill grinnikt. "Dit is Bill." Stel ik Bill dan voor. Bill knikt vriendelijk. "Nice to meet you! Ik heb al veer over je gehoort!" Alex knipoogt naar Bill. Hij is het schaamtelijke voorval van daarjuist blijkbaar al helemaal vergeten. Hij met zijn weinig hersenen weer hé! "Haha, ik ook over jou! Leuk je eens te onmoeten. Maar blijkbaar kwam je voor mijn broer?" lacht Bill. Alex knikt grijnzend en Bill laat ons door zodat we naar binnen kunnen lopen. "Hou je wel een beetje in hé!" roept Bill Alex nog lachend na.



'Zou Tom er ook zo mee kunnen lachen?'


Reacties:


Cuppycake
Cuppycake zei op 13 nov 2009 - 21:15:
Ik had weer eens wat in te halen maar egt zooo super!!!


I love it!

Weiter Bitte?

Danke Schöne (ofzeuwiets XD


Juliette
Juliette zei op 10 nov 2009 - 17:56:
Ik moest even heel veel inhalen
Maar nu heb ik alles weer gelezen.
And Me likes<3
Snel door