Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk veertien.
I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!
Hoofdstuk veertien.
'
~Alex meets Tom..~
'Ashley'POV
Alex loopt snel door naar de living. Ik volg hem en tref daar Tom aan, die lui in de zetel ligt. Alex schraapt luid zijn keel en gelijk draait Tom zijn hoofd. Ik zie hoe er een verbaasde blik in zijn ogen te lezen valt. Maar als hij mij ziet staan, weet hij bijna onmiddellijk wie die zwart harige jongen is. Hij zucht. "Wat kom je doen? Mijn dag verpesten?" Alex zucht overdreven hard terug en gaat voor Tom staan. Recht voor de televisie zodat Tom wel naar Alex moet kijken. "Jong, ga voor de tv uit! Ik was naar iets aan het kijken." zaagt Tom geërgerd. Maar Alex blijft gewoon staan. "Godverdomme, loser! Wat is in gods naam je probleem?!" "JIJ!" "Wat jij?" "Sukkel, heb je nog minder hersenen dan mij ofzo?!" zucht Alex geïrriteerd. Ik grinnik zachtjes, maar hou snel op als Tom me woedend aankijkt. "Jíj bent mijn probleem!" gaat mijn broer verder. "Jij moet je stomme kop houden over Ashley!" Tom zucht ongeïnteresseerd, hij heeft ondertussen al door waarvoor Alex hier is. "Ooh, kom jij je zusje verdedigen? Ben je speciaal uit België gekomen omdat je zusje het niet meer aankon? Ooh, wat schattig toch, Stelletje emo's!" Ik bijt op mijn lip en moet moeite doen om mijn mond te houden. Ik zou het liefst een klap in zijn gezicht geven, maar de vorige keer had dat niet zo'n goede gevolgen dus hou ik me maar in. Alex kijkt furieus naar Tom. "Je had hélemaal gelijk, Ash, Hij ís een kloodzak!" Alex draait zich om en loop de kamer uit. Ik kuch en trek een verontschuldigend gezicht naar Bill die er ondertussen ook al was bij komen staan. Bill haalt zijn schouders op en ik volg Alex mee naar buiten.
Reacties:
'Zal het ooit goed komen tussen Tom en de tweeling?'
Tuurlijk niet!
Tom is hier zo'n ontzettende eikel!
Of misschien komt het ook wel goed
MAar dat duurt nog wel een tijdje..
want nu is hij een eikel
En je verandert niet zo snel van eikel naar normaal x]
xx
Heey hij is super en ik ga niet te veel zeggen want ik wil dat je door gaat