Hoofdcategorien
Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk zestien.
I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!
Hoofdstuk zestien.
'
~The letter..~
'Ashley'POV
Geschokt ren ik naar het briefje toe. 'Is Alex weg?!' giert er door mijn hoofd. Ik grits het briefje van mijn bed en lees het.
'Heey Ash,
Sorry, maar ik kan hier écht niet blijven! ílles is hier stom, behalve jij dan natuurlijk! (: Maar waarvoor ik eigenlijk weg ga is; Zoals je moeder zegt, misschien brengen wij samen écht te veel problemen en ben ik niet goed voor je! En dadelijk heb je een hele week huisarrest door mij! En dat kan ik je echt niet aandoen hoor!
Ik bel je nog wel!
Ikhouvanjou!<3
Alex.'
Traag rolt er een traan over mijn wang. Waarom gaat hij weg net nu ik hem zo hard nodig heb? Ik bijt op mijn lip tot ik bloed proef. Waarom? Ik spring op en ga opzoek naar mijn schoudertas. Als ik hem gevonden heb, haal ik er mijn gsm uit en druk het nummer van Alex in. "Godverdomme, Alex neem dan toch op!!" vloek ik. Maar als ik dan ergens in de verte een bekend deuntje hoor, kijk ik verbaast op. Is Alex toch nog hier?! Ik wil het bijna uitschreeuwen van geluk en ga snel opzoek naar hem. Maar als mijn oog dan valt op een gsm die half onder mijn bed ligt, voel ik een krop in mijn keel. Alex is hier hélemaal niet! Hij is zijn gsm gewoon vergeten!
Reacties:
Hij komt toch wel zijn mobiel halen?!
Dat moet!
Hij moet terug!
Hij moet, hij moet, hij moet!
En jij moet door<3
HIjmoetTerugvindikjaa!XDXD