Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk Zeventien.

I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!

19 nov 2009 - 18:17

441

1

162



Hoofdstuk Zeventien.

19 november, deel zeventien.

'
~My first day at school..~

'Ashley'POV

Ik raap de gsm op en bekijk hem. Ergens nog een tikkeltje hoop, dat het toch niet die van Alex is. Maar onmiddellijk herken ik hem. En op het scherm staat er ook: '1 gemiste oproep'. Teleurgesteld en met een brok in mijn keel laat ik me achterover op het bed vallen. Alex is zijn gsm vergeten.. Hoe kan hij mij dan bellen?
Ik zucht. Ik zal morgen wel eens naar huis bellen. Ik geeuw luid en kijk op mijn gsm hoe laat het is. Het is al negen uur in de avond en ik besluit om al maar te gaan slapen.

"Ashley? Ashley?! Opstaan!! Je moet naar school!" Ik voel hoe iemand me wakker schudt en mijn naam roept. Ik knipper met mijn ogen om het felle licht tegen te houden en bekijk wie er langs mij staat. Ahw, shit, het is mijn moeder! "Wat?" breng ik uit. "Je moet opstaan! Binnen een uurtje moet je op school zijn!" Ik geeuw en wrijf in mijn ogen. "Ik heb geen zin!" "Ashley, het is je eerste dag op je nieuwe school! Je móet gaan! Ik zucht, rek me uit en zwaai één been over de bedrand. De koude vloer onder mijn voet doet mijn hele lichaam trillen. Snel trek ik mijn been terug onder mijn dekens. "Ashley, kom nu! Ik ga hier geen héle dag blijven wachten!" Met veel moeite stap ik dan toch uit mijn bed. Mijn moeder loopt mijn kamer uit en ik kleed me snel aan. Als ik mijn haren en make-up gedaan heb, loop ik naar beneden voor een ontbijtje. "Eet maar goed! Want vandaag is het je eerste schooldag!" Ik zucht. "Dat weet ik moeder! Dat heb je nu al drie keer gezegd!" Snel werk ik mijn boterham naar binnen en spring dan op. Ik wil net door de deur naar boven gaan als Georg de keuken inloopt. Geweldig, mijn ochtend is alweer verpest! Ik wil doorlopen als Jane me terug roept. "Georg fietst met je mee! Want jij weet waarschijnlijk nog niet waar je nieuwe school ligt!" Glimlacht ze. Nog geweldiger, nu moet ik ook nog samen met Georg naar school fietsen. "Goed geregelt, mam!" antwoord ik ironisch. Maar zij heeft het precies niet door dat ik dat niet meende, want ze kijkt me met een voldane glimlach aan. Ik schud mijn hoofd en loop nog snel naar mijn kamer voor mijn boekentas. Als ik naar de garage loop voor mijn fiest, staat Georg al te wachten. Ik bijt op mijn lip en probeer hem te negeren. Ik spring op mijn fiets en vertrek dan naar school, samen met Georg.



'Een gezellig fietstochtje, niet?'


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 26 nov 2009 - 16:52:
Hihi, leukheid<3
Sorry dat ik pas zo laat reageer,
Maar ik had niet door dat er een nieuwe was
<3