Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 45
Teddy Lupos
Teddy Lupos 45
een ontmoeting
De voetstappen hielden halt vlak voor het beeld waar Teddy en Stijn achter verborgen zaten. Stijn kon enkel de toppen van twee laarzen zien die er alles bahalve proper uitzagen. Soms bewogen de laarzen onrustig alsof degene die ze droeg ergens op wachte. Waarop werd al snel duidelijk langs de andere kant kwam iemand aangelopen een man, waarschijnlijk een leeraar maar niet één die les gaf aan Teddy of Stijn. Hij begon op zachte toon tegen de andere te praten. Teddy kon een paar woorden verstaan. Niks gezien...alles wordt beter bewaakt...niet meer rondlopen...enkele manen... Uiteindelijk gingen ze weg. Stijn zag de man en de punten van de laarzen verdwijnen en dacht enkele verwensingen omdat hij niet meer gezien had. En al helemaal niks gehoord had. Na een minuutje al leken het er wel 10 hoorden geen van bijde nog iets en kwamen ze te voorschijn. Ze rende de gangen door de trap op en Teddy hoopte dat de dikke dame er zou zijn. Maar het harst van al hoopte hij dat de trucjes die hij had uitgehaald vandaag Stijn niet zouden zijn opgevallen. Teddy zou nog liever een hele maand op de gang slapen dan dat zijn enige vriend erachter kwam wat hij was.
nog steeds vaag maar zo ben ik nu eenmaal
Oeh.. ga je nog verder?
xx