Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Ticktack = af » een zomerse dag

Ticktack = af

20 nov 2009 - 22:20

603

1

214



een zomerse dag

die volgende dag kon Megan zeggen tegen zichzelf dat ze goed geslapen had. ze floot een liedje onder het douche, kamde haar haren zorgvuldig en trok het blousje aan die ze van Lindsey gekregen had. vrolijk liep ze naar de eetzaal en zag meteen ze zwaaiende armen van Dave

goeie morgen zei ze terwijl ze naast hem kwam zitten.
Morge Megan
hij zei het niet al te vrolijk, maar ze besloot er niet op in te gaan.
mag ik jou wat vragen Megan?
en zonder op antwoord te wachten; Mis jij je ouders nu niet, of je familie je broers of zussen je vriend of je vriendinnen?
Megan slikte en stopte met eten.
vriendinnen heb ik nooit echt gehad, vriend ook niet hé.. en ik miste me ouders wel maar hoorde 6 weken geleden ongeveer dat ze vermoord zijn, en als klap op de vuurpijl ben ik verdachte, en het mooiste is.. ik ben nog de enige verdachte ook..
en het gekke is, dat het lang niet zo'n goed doordacht plan was om me ex te vermoorden ik heb er 4 maanden over na kunnen denken hoor en het leek een super plan serieus zonder dolle het leek me het beste plan die ik ooit in me botte kop gehad heb, maar toen hoorde ik daarna dat me ouders vermoord waren, en ik weet wie de dader is!
me ouders hebben namelijk geen verdere vijanden en er is niks in het huis gestolen...
hij was het !
maar nu heb ik hem vermoord, en wie gaat er nu met bewijzen komen.
wie is nu de dader inplaats van het slachtoffer.
dat ik me ex vermoord betekend helemaal niet dat ik me bloed eigen ouders vermoord.
ik heb ze die 4 maanden zo gemist, ik was zo kwaad en verdrietig dat ze me niet zochten.. ik kon het zo zwaar niet geloven.
maar DIT Dave ik voel me eenzaam ik voel me alleen, ik voel me zwak ziek en misselijk.
ik voel me niet helemaal 100 % en volgens mij hoor ik hier TOCH NOG niet thuis.
ookal-

hij kapte haar zin af; het spijt me ik had er nooit over moeten beginnen kom hier.. hij schoof dichterbij en voorzichtig trok hij haar tegen zich aan.
ze leunde tegen zijn bortskas en begon te huilen.
ik haat de mensen hier, ik haat me medicijnen ik haat me leven ik haat de Politie
zullen we even naar jou kamer gaan fluisterde hij en keek even voor goedkeuring naar de leidster, die meelevend ja knikte.
Megan Sjokte achter hem aan en toen de deur eenmaal in het slot viel barste ze in tranen uit.
4 MAANDEN GELEDEN ZAT IK OP SCHOOL TE ZUCHTEN EN STEUNEN, WAAROM HEB IK IN GODSNAAM SCHOOL. 4 MAANDEN GELEDEN ZAT IK TE ZEIKEN OMDAT IK GELD WOU VOOR DE STAD EN ME MOEDER HET NIET WOU GEVEN. 4 MAANDEN GELEDEN WERD IK BOOS OMDAT ME VADER ME OM 10 UUR NAAR BED STUURDE. 4 MAANDEN GELEDEN WAS ALLES NOG PRIMA DAN KON IK HUILEN OM EEN GEBROKEN NAGEL. NU HEB IK NIKS MEER DAVE NIKS MEER
ze tierde en snikkend begroef ze haar hoofd in zijn shirt.
shh suste hij zachtjes.
hij tilde haar kin op.
en ze keek hem met waterige ogen aan.
Totaal onverwachts voor haar voelde ze zijn lippen op de haren.
meteen wou ze wegduwen, maar eigenlijk voelde het heel goed.
ze stopte en piepte zachtjes; Bedankt dave
hij hielt haar stevig vast en schommelde zachtjes heen en weer.
de deur ging open;
Gaat het hier een beetje, Megan mag ik jou eventjes onder vier ogen spreken?
Megan knikte en Dave verliet de kamer.
hey meisje, gaat het?
zeg maar waarvoor je werkelijk komt, straight to the point.
het bureau heeft gebelt en ze willen je vandaag eventjes wat vragen stellen
Prima wanneer?
zo snel mogelijk, dus als je eventjes t-
ja ja ja ! ik was me gezicht even, dan kom ik eraan.
is goed, kom ik over 10 minuten weer richting hier

Megan stapte naar buiten met een bewaker, ze voelde de warme zonnestralen op haar huid.
wat een heerlijk weer, maar wat een treurige plek.


Reacties:


natty
natty zei op 21 nov 2009 - 22:32:
Ik wil meerrrrrrrrrrrr

Echt een vettt verhaal