Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Daughter and Son of a Kaulitz » 12

Daughter and Son of a Kaulitz

21 nov 2009 - 21:47

1748

2

317



12

Jish:
We vertrokken dus naar huis en op mijn kamer heb ik zeker nog een uur lang met Yin gepraat aan de telefoon. Even alles op een rijtje gezet van de afgelopen paar dagen. We waren erg blij en vooral nieuwsgierig naar de andere 2 bandleden en mensen die blijkbaar ook kinderen hadden. Pas toen mijn vader de trap op kwam legde ik af en ging maar slapen. Gelukkig hadden we nog maar 2 weekjes les. Dan zouden we vakantie hebben.

- 2 weken later -
‘Jish pak de borden, nee de gebroken witte niet de gele. Yin, roer even door de pan heen wil je? Bill, schiet op de gasten komen zo al!’ mijn moeder was echt aan het stressen. Vandaag zouden er flink wat gasten komen. De 2 bandleden met hun vrouwen en kinderen, een vriend van onze vaders met vrouw en kinderen en hun manager met dochter. Onze moeders waren aan het vliegen door het huis heen en probeerde alles perfect te krijgen. Tot ergernis van onze vaders die vonden dat het allemaal wel goed was. Yin en ik moesten ook flink meehelpen. We hadden die ochtend de hele woonkamer moeten soppen en stofzuigen. ’s Middags hadden we moeten helpen met boodschappen en nu moesten we helpen met de enorme eettafel dekken. We zouden eten in het huis van Yin.

er werd aangebeld en onze moeders raakte gelijktijdig in paniek. ‘oh nee, de gasten zijn er al!’ pap moest lachen en oom Bill wenkte ons de deur open te gaan doen. Een laatste keer moesten we even kijken in de spiegel naast de deur of we er goed uitzagen voor we open zouden doen. Mam was heel vervelend geweest en wilde hoe dan ook dat ik mijn haar netjes zou doen. Ze had er een zijscheiding in gemaakt en mijn haren achter mijn oren gedaan. Snel woelde ik mijn haar door de war zodat het weer zoals gebruikelijk viel. Een pluk voor mijn oog en verder zonder scheiding. Ook Yin trok en aantal klippen uit haar haren zodat het nu iets losser zat. We hadden gelukkig zelf onze kleding mogen kiezen anders liepen we nu zeker in van die smoking en gala pakken.
Yin deed de deur open en een groot aantal mensen stond voor de deur. ‘komt u verder.’ Zei ze beleefd en de mensen stroomde de hal binnen. Vervolgens kwamen onze ouders uit de woonkamer. ‘leuk dat jullie hier allemaal zijn. Dat is al lang geleden. Wel, we zullen eerst even iedereen voorstellen voordat we gaan eten. Pak eventueel een drankje van de tafel daar zo.’ Mensen trokken hun jassen uit en pakte wat te drinken. Yin pakte mijn hand. Ze was niet gewend aan zoveel mensen. Papa en tante Amber kwamen naar ons toe. ‘wij zullen jullie wel even voorstellen is dat goed?’ we knikte en liepen mee naar een man met bruin haar tot op zijn schouders. ‘Tom, Amber. Goed jullie weer eens te zien. Leuk dat jullie ons uitgenodigd hebben.’ Pa duwde ons iets naar voren. ‘dit is mijn zoon en de dochter van Bill. Jish, Yin, dit is nou Georg. De bassist van onze band.’ We stelde ons wat verlegen voor en Georg moest lachen. ‘en je weet zeker dat de jongedame niet van jou is Tom?’ pa moest lachen. ‘tja toch is het niet zo.’ Georg haalde er nog 3 mensen bij. ‘ik zal jullie even voorstellen aan mijn gezin. Dit hier is mijn vrouw, Lisa. Die jij ongetwijfeld wel kent hé Tommie boy?’ mijn pa kreeg een knal rode kop. ‘ook hoi Tom, lang niet gezien. Het zit al goed hoor. Ik mag je wel bedanken voor deze man die ik nu heb.’ Ze knipoogde naar mijn vader en de moeder van Yin begroette haar als een oude vriendin. ‘en dit hier is mijn zoon. Kean, zeg eens even gedag?’ een jongen van ongeveer een jaar ouder dan mij stapte naar voren. Hij had dezelfde haarkleur als zijn vader en dezelfde lichaamsbouw. Toch had hij de blauwe oogkleur van zijn moeder en ook het gezicht. Hij droeg een shirt met een net jasje erover en een donkere spijkerbroek. Voor een 16 jarige was hij vrij groot in verhouding met mezelf. De jongen glimlachte naar me en stak zijn hand uit. ‘leuk je nu eens echt te zien hoor. Verhalen hoor je meer. Maar ja, daar heb je zo weinig aan.’ Een meisje stond achter hem verscholen. Ze was waarschijnlijk een jaar of 12 a 13. Ze leek meer op haar moeder. Ze had zwart haar tot op haar schouders en een getinte huid. Ze had een beetje smalle ogen met een vrolijk stralende bruine kleur. Ze droeg een korte rok met ballerina’s en een net shirtje met bloesje. Toch zag je dat ze wel een beetje eigenwijs was en duidelijk niet gekleed zoals ze normaal gekleed zou zijn. Om haar polsen zaten een stel zwarte zweetbandjes en in de panty die ze aanhad zaten al verscheidene ladders en gaten. ‘dit is Angel. De jongste.’ Zei Georg. Ze zwaaide wat verlegen naar ons en stond er een beetje verlegen bij. De moeder van Georg, Angel en Kean stelde zich voor als Lisa. ‘ik was ooit een vriendin van je vader. Die sukkel dacht weer eens een one-night-stand binnen te slepen. Is hij toch van op terug gekomen hoor.’ Ze knipoogde en Yin begon te lachen. ‘nou, jou pa heeft zeker wat uit te leggen!’ fluisterde ze tegen mij.

we liepen verder naar een andere man. Hij had blond kort haar met een klein kuifje. Hij was flink gespierd vond ik. Dit bleek Gustav te zijn. De drummer van de band. Hij had een vrouw, Aysel en een dochter, Moon. Aysel was een vriendelijke vrouw met een vrolijke uitstraling. Ze begroette ons alsof we zo haar eigen kinderen hadden kunnen zijn. De dochter stelde zich even vriendelijk voor. Volgens mij was er gelijk al een goede klik met haar en Yin. Moon was net als ons 15. Ze had blond haar tot aan haar schouders en een vrolijke uitstraling net als haar vader. Ze was wel een wat meer stiller typ. Dat had ze van haar vader vertelde Amber. Haar grijs blauwe ogen straalde rust uit. Ze had een kalme houding en hield haar vaders hand vast. ‘mag ik naar de anderen?’ vroeg ze en haar vader knikte. Hierna liep ze na ons nog een glimlach te hebben geschonken naar Angel en Kean. ‘hebben jullie Elmira al ergens gezien? Ik wil haar nog naar het recept vragen van haar notentaart.’ Vroeg Aysel. Gustav en Aysel liepen met ons mee naar een vrouw met ook zwart haar. Ze draaide zich om en begroette ons. De 3 moeders raakte gelijk aan de praat terwijl wij aan de man van Elmira voorgesteld werden. ‘Andreas is een van onze beste vrienden. Hij steunde ons altijd. Zowel binnen onze band als daarbuiten.’ De man grinnikte. ‘ik kreeg er anders een heleboel voor terug. Zoals mijn liefje hier. En de…’ een stel kibbelende meiden kwamen naar hun vader gelopen. ‘papa, wie van ons mag nou op de terugweg voorin zitten?’ vroeg het linker meisje. ‘jullie gaan gewoon samen achterin. En niet zo kibbelen alsjeblieft meiden. Stel je liever even netjes voor oké?’ de meiden draaide zich om naar ons en mompelde vrijwel gelijk “sorry”ť. Andreas legde op de schouders van de meisjes een hand. ‘dit zijn mijn dochters. De tweeling. De linker is Samya en de rechter Rachel. Geloof ik…?’ beide meisjes keken hun vader beledigd aan. ‘ik ben Samya en zij is Rachel.”ťja kan je dat nog steeds niet uit elkaar houden? We zijn heel anders hoor!’ mijn vader moest lachen. ‘ik heb echt medelijden met jouw ouders Tom. Hoe erg zijn jullie wel niet geweest!?’ pa gaf Andreas een vriendelijke slag tegen zijn schouder. ‘twins zijn gewoon zo. Doe je niks aan.’ Wij stelde ons ook even voor aan de tweeling. Samya was de oudste bleek. Beide hadden de meiden donker blond haar en flink lang. Ze waren beide pas 14 maar wel al 1.80. beide hadden ze een jurkje aan tot op de knieën. Samya droeg een zwarte en Rachel een witte. Ze hadden beide wel een andere oogkleur. Samya had groene ogen met meer bruin erin en Rachel juist meer groen met blauw. Voor de rest waren het echt 2 druppels water.

Als laatste werden we voorgesteld aan de manager van de band. David Jost. Een man die zeker in de 50 zat. Hij bleek geen vrouw meer te hebben maar wel een dochter. De 17 jarige Selin. Ze was ongeveer 1.75 en had kastanje bruin haar in een boblijn. Haar ogen waren zo bruin dat ze bijna zwart leken. Het stak raar af bij haar bleke huid maar gaf het wel iets moois. Ze liep op pumps die haar nog langer maakte. Nu was ze even groot als haar vader.

‘komt iedereen binnen?’ vroeg mijn moeder en iedereen liep naar de keuken waar nu 2 grote tafels stonden. ‘kinderen mogen links aan de tafel plaatsnemen de volwassene rechts.’ Zei Bill. Iedereen nam plaats ergens. Ik zat samen met Yin aan het hoofdeinde van onze tafel. Mijn moeder stond op en begon te vertellen wat alles was. Hierna nam zijzelf weer plaats en begon iedereen aan het eten. Er werd vrolijk gepraat en gelachen. Ik zat naast Kean met wie ik het goed kon vinden. Hij vertelde dat hij drumde en dat bij Gustav deed. Die gaf hem les en leerde hem zoveel mogelijk trucjes. Ik vertelde dat ik gitaar speelde maar liever zong. Kean bleek er niet raar van op te kijken. Hij vond het juist interessant en stoer.
Yin was aan het praten met een aantal meiden. Vooral met Moon kon ze het al goed vinden.
na het toetje stonden onze vaders op en vroegen even om stilte. ‘vrienden, we hebben jullie hier bijeen gevraagd met een reden. Natuurlijk wilde we weer eens met zijn allen gewoon gezellig samen zijn buiten de band en het toeren om maar ook omdat we onze kinderen aan jullie wilde voorstellen. We zijn er zelf op terug gekomen dat het niet goed was om alles te verzwijgen om ze te beschermen. We hopen nu dat al onze kinderen het goed met elkaar zullen vinden. Voor ons is het leuk om bijeen te zijn en we hopen dat jullie het net zo ervaren Yin en Jish. Wij brengen een toost uit op de kinderen.’ Mijn pa hief zijn glas. ‘een toost!’ zei hij en vervolgens klonken er een heleboel glazen die elkaar aantikte.


Reacties:


sprotje4
sprotje4 zei op 22 nov 2009 - 20:04:
snel verder


Juliette
Juliette zei op 22 nov 2009 - 9:31:
Leuk<3
Ik vind het knap dat je iedereen zo uitgebreid kan beschrijven, zonder dat het saai wordt.
Snel meer<3