Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Back to Deutschland » 4. Een nieuw begin.

Back to Deutschland

22 nov 2009 - 16:07

558

0

189



4. Een nieuw begin.

Een korter stukje deze keer, sorry! volgende zal iets meer zijn.

Een paar uur later vertrekken we weer naar huis. Ik heb besloten dat ik bij de jongens blijf slapen, aangezien Georg en Gustav ook bij Bill en Tom blijft slapen. ‘’PAS OP!’’ helpt Georg mij uit mijn droom. Ik kijk omhoog en duik net op tijd weg. Vervolgens zie ik hoe Georg, Gustav en Bill over de trap glijdend omlaag komen op hun matrassen. Als deze beneden staan wordt ik door Bill omhoog geduwd en even later kom ik met mijn matras en Tom achter me aan naar beneden. We gooien onze matrassen in de woonkamer nadat we alles aan de kant hebben geschoven. We pakken de chips en cola en starten de dvd die door Georg, Gustav en mij is uitgezocht. Saw III. ‘’Nu heb je wel een excuus om tegen Gustav aan te kruipen’’ fluistert Bill tegen me. Ik bloos. Op de helft van de film wordt er ineens iets tegen de ruit gegooid. Ik schrik me dood en duik weg achter Gustav die naast me zit. Hij houd me vast. Georg gaat kijken. Lachend komt hij dan binnen. ‘’De ochtendkrant’’ zegt hij dan. We beginnen te lachen. Ik kijk op de klok, half 5. Jongens, ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga slapen. Ze kijken me verbaasd aan. Ik ga op het matras liggen wat ik eerder heb klaargelegd. Nog geen vijf minuten later liggen de jongens ook op hun matrassen. Als ik kijk wie naast me ligt kijk in recht in het lachende maar moeë gezicht van Gustav. Stiekem voel ik hoe hij mijn hand pakt. Ik sta het toe en glimlach naar hem. Zo val ik in slaap, mijn vingers verstrengeld met die van Gustav.

De volgende morgen, nouja middag wordt ik gewekt doordat er iemand vrolijk in de keuken staat te fluiten. Kreunend sta ik op en strompel naar de keuken. Als ik zie wie daar in de weer is met het ontbijt is mijn dag meteen weer goed. Ik zie Gustav met broodjes en chocolademelk op en neer rennen en Bill staat er wat beteuterd naast. ‘’Wat is er billieboy?’’ vraag ik aan hem. ‘’De chocolademelk was op de grond gevallen, en toen mocht ik van Gustav nieuwe maken en toen was de chocola op. Toen ben ik naar de winkel gelopen, maar was mijn portemonnee vergeten en uiteindelijk is Gustav terug naar de winkel gegaan. Nu ben ik aan het wachten tot de chocolademelk klaar is’’ eindigt hij zijn verhaal. Ik kijk Gustav aan en probeer mijn lach in te houden.
Gelukkig lukt dit anders vond ik het wel erg zielig voor Billieboy. Uiteindelijk help ik nog even mee met alles op het dienblad zitten en dan komt de grootste klus van deze dag. Georg en Tom wakker maken. We pakken allemaal een deksel en een lepel en lopen triomfantelijk naar de woonkamer. Vervolgens slaan we keihard met de deksels en lepels en meteen zien we hoe Georg en Tom rechtop zitten. Gustav rent naar de keuken om het ontbijt te pakken terwijl Bill en ik, de andere twee uitleggen dat we gaan eten. ‘’ETEN!’’ schreeuwt Tom en hij slaat met zijn polsen op zijn borst. ‘’Je lijkt op KingKong’’ zeg ik lachend. Hij knikt vrolijk. ‘’INGODSNAAM, NAYLEE WAT HEB JE MET TOM GEDAAN, WAAR IS ZIJN OCHTENDHUMEUR?’’ Bill kijkt me verwachtingsvol aan. Ik begin keihard te lachen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.