Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Daughter and Son of a Kaulitz » 13

Daughter and Son of a Kaulitz

24 nov 2009 - 17:42

1221

4

301



13

Yin:
Na het eten gingen alle volwassene naar de woonkamer. De kinderen gingen met mij mee naar mijn kamer. Ik kon het nu al goed vinden in deze groep. Iedereen was aardig en leek elkaar al goed te kennen. Er werd vrolijk gepraat en je werd met respect behandeld. We zaten nu een beetje allemaal rond mijn salon tafeltje in mijn zithoekje. ‘maar hebben jullie dan nog nooit te maken gekregen met paparazzi?’ vroeg Rachel verbaasd. Ik schudde mijn hoofd. ‘goh wat raar! Jullie zijn juist kinderen met de beroemdste vaders die er kunnen zijn maar zelf hebben jullie dat niet!’ zei Samya. Ik moest lachen. ‘nou waarschijnlijk zal dat binnenkort wel anders zijn. De wereld weet heus wel dat wij er zijn hoor! Alleen zijn we een beetje verborgen gehouden.’ Zei Jish. Ik knikte. ‘maar weten jullie dan eigenlijk wel iets van Tokio Hotel?’ vroeg Angel voorzichtig. Vrijwel tegelijk schudde Jish en ik ons hoofd waarop de rest even moest lachen en daarna stil viel. ‘jullie menen het serieus?’ zei Kean. Jish knikte. ‘ja we weten dat het een band is, onze ouders zus beroemd zijn of zoiets en we weten 2 nummers en het bandlogo meer niet.’ Kean trok zijn wenkbrauw op. ‘en hoe hun succes begon.’ Voegde ik er aan toe. ‘maar jullie hebben ze nog nooit zien optreden of iets in die trant?’ vroeg Selin. Weer een nee-gebaar. ‘goh echt weard!’ zei Samya. We raakte zo wat verder aan de praat en vertelde dus het hele verhaal over hoe wij elkaar ontmoet hadden en zo. ‘maar jullie kunnen monsun al spelen?’ vroeg Kean en we knikte. ‘laat horen!’ zei hij. ‘ik speel het vaker en soms ook met Moon als die haar bas bij zich heeft maar aangezien we het niet eerder gehoord hebben op gitaar en met zang in live van anderen willen we het nu wel eens weten.’ Jish werd rood en ik kreeg een blos. ‘laat horen alsjeblieft!’ zei de tweeling. We stonden op en liepen de trappen af naar de kelder. De woonkamer deur stond open en we konden onze ouders zien zitten. Ze praatte vrolijk en hadden het zo te zien gezellig. We liepen naar de keldertrap en eenmaal beneden liepen we een studio hokje in. Gelukkig was het wel ruim en konden we er met z’n 8en makkelijk in. Ik haalde de sleutel van de vitrine kast van de Gibson uit mijn zak. Ik had hem van Tom gekregen. Hij had me een knipoog gegeven en gezegd dat ik er zo tenminste op kon spelen wanneer ik wilde.

Ik haalde de gitaar uit de kast en hing hem om mijn nek en plugde hem in een versterker. Jish pakte een microfoon. Ik tikte eerst de maat aan en haalde mijn plectrum van mijn kettinkje af. De eerste snaren sloeg ik aan.

Bill:
Het was heerlijk om weer eens met al mijn vrienden gewoon thuis gezellig te kunnen zijn. Ik zag mijn vrienden natuurlijk vaak genoeg. Al zo lang ik me kon heugen zowat. Met de band en dat soort dingen. Maar ik had het wel gemist om weer eens met zijn allen gewoon simpel thuis te zijn. Het was ook leuk om nu eens de vrouwen van mijn vrienden beter te leren kennen. Martina kende ik natuurlijk maar al te goed. Net als Amber mijn lief. Maar met de andere dames had ik natuurlijk een stuk minder contact. Aysel en Elmira bleken elkaar al langer te kennen en praatte voornamelijk over een of ander recept. Lisa was druk in gesprek met Georg en Tom. Het verbaasde me eigenlijk een beetje dat zij hier was en nog wel als de echtgenote van Georg! Tom heeft ooit met haar een one-night-stand gehad. Dat liep uit in een van zijn langste relaties tot toen ter tijden uit. Het begon met 1 nacht. Maar bij stom toeval kwamen ze elkaar een week later weer tegen en kregen toen een kleine relatie van een week. Maar aangezien Tom toen nog een enorme puberbui had heeft Lisa het toen maar uitgemaakt. En Tom heeft dat geweten ook. Hij was live en keek toevallig naar de backstage. Daar had Lisa samen met een paar anderen een doek omhoog gehouden met de tekst “pubertjes heb ik niets mee. Het is uit!”¯ die tekst heeft hij nog lang onthouden. Hij was toen zo geschrokken dat hij zijn gitaar had laten vallen en een maand lang met gips om zijn voet moest lopen.
Lisa vertelde dat ze zodra ze weg was gegaan ze enorm verdrietig was. Georg had haar toen getroost en zijn nummer gegeven in geval van nood. Een paar maanden daarna hadden ze een afspraakje. En zo bouwde ze op.
Ik wist inderdaad dat Georg een vrouw had met de naam Lisa maar dat het deze Lisa was wist ik niet eens. Gelukkig hadden ze het al weer bijgelegd wat betrof Tom en Lisa.

Na een tijdje raakte ik in gesprek met Elmira. Wij kende elkaar ook al iets langer. Ik had getuige moeten zijn bij haar bruiloft met Andreas. Ik wist nog heel goed hoe dat ging. Elmira was toen net zwanger van de tweeling en had toen al een flinke buik. Zodra ze de kerk uit liepen kwam er een familie lid van haar toegesneld met wel een hele bijzondere mededeling. De verklaring van haar flinke buik. Een tweeling. Andreas had haar toen bijna fijn geknuffeld zo trots als hij was geweest.

Aysel had Gustav leren kennen via een kroeggevecht vertelde ze. ‘tja, voetbal kijken was niet zo slim daar. Er ontstonden rellen en al snel complete gevechten. Gustav had mij ertussenuit getrokken en meegenomen naar buiten. Ik had maar een paar blauwe plekken. Eerst schrok ik zo omdat ik nu gewoon werd meegenomen door een wildvreemde dat ik hem midden in het gezicht sloeg. Pas daarna kreeg ik door dat het een van mijn idolen was. We zijn toen naar mijn huis gegaan waar we de wonden verzorgde en van het een komt het ander niet?’ ik moest lachen toen ze uitgepraat was. Gustav wilde nooit zeggen hoe hij jou nu had ontmoet maar nu weet ik het. Nooit gedacht dat Gustav echt aan een kroegengevecht zou meedoen.

Ik liep zo heen en weer en we maakte gewoon wat praatjes en haalde oude herinneringen op. Ik schonk hier en daar de glazen bij en zette wat kleine hapjes neer. Amber kwam naar me toe en gaf me een zoen. ‘een echte gastheer ben je zeker.’ Zei ze en kuste mijn neus. Opeens zag ik beweging bij de woonkamer deur. Ik keek van over de schouder van Amber en zag de kinderen in de richting van de kelder lopen. ‘kom mee. Dit moet je echt horen.’ Zei ik. Ik wierp Tom een blik en vrijwel gelijk wist hij wat ik dacht. We wenkte alle anderen ook mee. We wachtte eerst een paar minuutjes en vervolgens liepen we zachtjes de trap af de kelder in. In de studioruimte aan de linker kant zaten alle kinderen. Yin had mijn broers Gibson vast en Jish had een microfoon gepakt. Zacht gingen we voor het scherm staan en ik zette de luidspreker aan zodat we konden horen wat er gezegd werd in de studio ruimte. Yin en Jish gaven elkaar een blik en Yin begon te spelen. Precies op tijd. De eerste tonen van Monsun galmde door de studio.


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 8 dec 2009 - 17:43:
super!!!

snel verder!!!


Xpam05
Xpam05 zei op 30 nov 2009 - 20:12:
Hihi,, snel verdeer?!
xxx


Juliette
Juliette zei op 25 nov 2009 - 20:38:
Aaaah, vet leuk<3


sprotje4
sprotje4 zei op 25 nov 2009 - 20:18:
snel verdeer