Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -1-

Two girls come by the Cullens

27 nov 2009 - 8:00

388

4

310



-1-

Vanuit Row. Row heeft een gave; Ze kan alles wat ze ziet voor altijd onthouden. en vanuitn Hope *roze( ze kan gaves kopieren

Hope en ik rende door de bossen.
'Zijn we er al bijna?' vroeg ik.
'Ja, ik denk het wel.'
'Mooi.' zei ik tevreden. Snel rende we weer verder, todat we bij een groot, wit huis kwamen.
'Nou, hier zou het dan moeten zijn,'zei ik. Hope knikte.
We liepen naar de voordeur toe, en belde aan. De deur werd open gedaan door een klein meisje met zwart piekerig haar.
'Ah, julllie zijn er eindelijk. Kom binnen!' Ze huppelde voor ons uit. 'Ik had jullie al gezien,'riep ze. Ik begreep dat dit Alice moest zijn.
'CARLISLE!!!!' brulde ze naar boven. 'Ze zijn er!' Als antwoord kwam er een perfecte man naar beneden.


Row en ik renden.
"zijn we er al bijna"vroeg ze voor de duizendste keer
"ja i think so".
"mooi"
We renden door tot een groot wit huis.
"hier moet het dan zijn"ik knikte.
We liepenj naar de deur en Row belde aan.
De deur werd opengedaan daar een klein hyper meisje met zwart piek haar
"ah jullie zijn er eindelijk. kom binnen"zei e hyper en huppelde naar binnen. Dit moest en zou Alice zijn, ze kon visioenen van de toekomst krijgen, snel kopierde ik ahar gave. "ik had jullie al gezien"riep ze nog steeds hyper, ik was meteen dol op haar, iemand om mee hyper te zijn.
"CARISLE!!!!"kwam er uit haar mond. een Perfecte man kwam naar benenen
"jullie zijn er"zei hij.
"jep" zei Row, ze was nogal een flapuit en ik was altijd verlegen, tot ik iemand aardig vond en dan kon ik nogal hypperen.


Ik schudde mijn hoofd, zo te zien had Hope al een vriendin gevonden. We liepen achter Carlisle en Alice aan de woonkamer binnen. Aan de tafel zaten nog een aantal andere te kaarten.
'UNO!'riep opeens de blonde jongen. De andere keek nogal chagerijnig. het blonde meisje legde glimlachend haar kaarten neer.
'Jammer Emmett.. Hé , we hebben bezoek!'merkte het blonde meisjeop. Ze stond op, en liep naar ons toe.
'Hey jongens ,ik heet Rosalie, dit zijn Emmett, en Jasper. Edward en Esmé zijn aan het jagen, en... wie zijn jullie dan?'
'Row en Hope.' zei ik.


"Row en Hope"antwoorde Row.
Ik keek naar het gezicht van Emmett en schoot in de lach.
Ik had nooit gedacht dat je echt zo zuur kon kijken.
Toen hij mij aan keek, vlogen er vlinders dooor mijn maag.
Shit!
Ik zag dat jasper emoties kon voelen, Yuck heb ik weer.
Ik kopierde zijn gave.
Ik voelde dat Row Jasper wel leuk vondt.


Reacties:


ilovevampire
ilovevampire zei op 2 aug 2011 - 20:15:
i love jasper hij is echt cute


LadyLondon
LadyLondon zei op 29 nov 2009 - 13:22:
JASPER JASPER JASPER <333 :]
Dude iedereen gaat voor Edward O__o
Niet dat Eddieeeeeeee~ <3 lelijk is... maar Jasper is cuteheid nmmer 1.
En yay!
UNO~ dat is leuk :]
sjalalalaallalaaa

Nice nice verhaal :]
<3333


SuusAnne
SuusAnne zei op 27 nov 2009 - 19:01:
tja.. Ik he bheir een daar zo m'n vreemdheden...


xColour
xColour zei op 27 nov 2009 - 8:05:
UNO!!!!hoe verzin jij dat. ik natuurlijk iets onorgineels gedaan als kaarten maar UNO! geweldig!