Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -2-
Two girls come by the Cullens
-2-
Jasper keek me nadenkend aan. Waarom moest die jongen blond zijn??? Ik vond blonde jongens SUPER!! Ik glimlachte naar hem, en ik hoorde Hope naast me grinniken. Ik zond haar een woeste blik, en ze was stil.
'Dus jij bent Jasper,' vroeg ik, en stapte op hem af.
'Ja. En je vriendin vind Em geloof ik wel leuk.'merkte hij op. Uh oh. Deze vampier kon gevoelens voelen. Dat had ik weer.
Hope werd rood, maar Emmett scheen het niet door te hebben. Die zat nog steeds chagerijnig voor zich uit te staren. Opeens ging de deur open, en kwamen er twee andere personen binnen: Een jongen en een vrouw.
'Haha! Die beer dan Esmé! Wie zijn dat?'vroeg de jongen.
"Ja en je vriendin vind Em geloof ik wel leuk"merkte Jasper op.
Ik had spontaan een hekel aan hem.
Gelukkig had Emmett niks door.
Een Jongen en een vrouw kwamen binnen.
"Haha! die beer dan Esmé!"lachte hij. "Wie zijn dat?" vroeg hij toen hij ons zag.
"Hope en Row"zei row, alweer, dapper
Hij knikte.
"welkom"zei Esmé en ik voelde me meteen thuis. Ze glimlachte warm.
Esmé glimlachte ,en ik grijnsde terug. IK glimlachte alleen tegen jongens... In elk geval, Esmé was aardig. Toen kwam Emmett in beweging. Ik schrok ervan.
'Kom op,'gromde hij, nog steeds chagerijnig.'Laten we gaan jagen.'
'Om van je frustraties af te komen, dat je niet van Rosalie en Jasper kunt winnen?' informeerde Edward? Emmett keek hem dreigend aan.
'Kom op, laten we gaan!' zei Alice, en ze liep, ehm, danste naar de deur toe.
'Wow.. Jij danst bijna als je loopt,'flapte ik eruit. Alice keek me aan.
'Juist. Dat weet ik dan ook weer.' Om de een of andere reden mocht ze me niet zo...Ik kon zowat de haat die van haar afstoomde voelen, en ik had Jaspers gave neit eens!
Fuck ze hadden hier echte alle gaves lijkt het wel.
Snel kopierde ik dat gedachte lezen.
haha hard voor edward.
wat nou??dacht hij
niks laat maar, dat je gedachten niet meer prive zijn.
Hahadacht hij sarcatisch
Ik voelde de haat van Alice af drupen.
Wel raar, but why.
Maar ze had noig een big smile...
echt weirdo..
"gaan jullie mee"bromde Emmett tegen mij en row en doorbrrak mijn gedachte.
Ik knikte.
Row twijfelde geloof ik.
Reacties:
wow lady london!! cool ik vindt rosalie gewoon fucking bitchy en dat is zo leuk.
Dude why is Rosalie met Edwaaaaard
Rosalie is quite Eng!
Ze achtervolgd je met een keukenmes!
Als je iets verkeerd doet en ze staat in de keuken dan word ze woest haar ogen veranderen van kleur en je hoort het geluid van het geslepen mes uit het messen blok komen en dan wraahh komt ze je achternaa jaja ...en dan wh00sh nee maar ik droom freaky :]
Nog steeds leuk verhaal :]
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vet
echt dit verhaal is chil xxxx shaunyx