Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk achtien.
I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!
Hoofdstuk achtien.
'
~School~
'Ashley'POV
Ik rijd mijn fiets in de fietsenstalling. Gadver, dit was het ergste fietstochtje ooit! Ik heb zodanig hard op de weg gelet dat ik hem ondertussen wel vanbuiten ken, want denk maar niet dat ik nog één keer met hem mee rijd.
Ik zet mijn fiets op slot en loop het schoolplein op. Alle mensen staren me aan. Ik zucht en draai met mijn ogen. Wat is híºn probleem nu weer? Mijn ogen zoeken over het plein, opzoek naar een leeg bankje. Als ik er dan één gevonden heb, loop ik er naar toe en plof er op neer. Ik zit nog niet lang of er staat al een groepje meisjes voor me.
'Ooh, ben jij die nieuwe?" roept dan een blond meisje uit. Ik kijk even raar op en neem mijn iPod dan. Ik wil de oortjes in mijn oren steken als het meisje er aan trekt. Ik kijk woest op en zie haar arrogant lachen. Ok, dit is dus hét huppelkutje van school en ze denkt mij te kunnen pesten omdat ik nieuw ben. Mooi niet dus. Ik spring op en geef haar een duw. "Wat is godverdomme je probleem?! Laat me met rust!" Gil ik tegen haar. "En je zoekt maar beter geen problemen met mij!" voeg ik er aan toe. Ik grits mijn rugzak van de bank, loop weg en steek terwijl mijn oordopjes van mijn iPod in mijn oren. Ik loop naar een boom wat verderop. Ik zak neer tegen de stam en luister wat naar muziek tot de bel gaat.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.