Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -3-
Two girls come by the Cullens
-3-
Ik twijfelde. Waarom was Alice zo kwaad op me? Ik vroeg het me echt af...
'Gaan jullie mee?'bromde Edward. Ik knikte. 'Ja.' We volgde Emmett mee naar buiten. Rosalie, Jasper, Edward, en Carlisle kwamen mee, alleen Alice en Esmé bleven in het huis.
We kwamen bij een open plek.
'We gaan honkballen,'kondigde Rosalie aan. Hokballen? Ik vroeg me af wat hokballen was. Edward leek het te raden.
'Honkballen is een sport, waar bij je en bal moet weg slaan en van honk naar honk moet lopen. De veldpartij moet de bal vangen.' Oh... Opeens herrinerde ik me een beeld van een stel jongens op een schoolplein toen ik 9 was.
'ohjah, ik snap het.' zei ik. En we begonnen.
Ik was aan slag, en mepte de bal weg. Zo snel als ik kon rende ik naar de eerste honk, ik wist dat ik de tweede ook nog kon halen, maar ja, daar stond Jasper in de weg. Toch ging ik, en hoopte dat hij aan de weg zou gaan. WAHM! Toch knalde ik tegen hem op, en daar lag ik dan, boven op hem.
ik proeste het uit. Row was boven op Jasper gevallen. Alice leek nogal chago.
Ik was aan slag. Alice gooide de bal mega hard en ik sloeg hem recht het bos in. Snel rende ik naar het eerste honk. en daarna naar het 2de waarmee ik emmett onweek. ik moest oppassen dat ik niet naar emmett bleef kijken.
Snel krabbelde ik overeind, stamelde Sorry, en zag dat Alice en Esmé er bij waren gekomen. Alice keek niet echt al te vrolijk. Jasper was ook overeind gekomen, en ik liep naar de bank toe, ik was toch uit.
Ik zag dat Hope aan slag was, ne ze mepte de bal vol het bos in. Ik verbaasde me dat ze hem had kunnen raken; Alice gooide hem wel erg hard... Snel rende ze naar de twee honken, maar ze bleef naar Emmett kijken. Ik grinnikte. Waarschijnlik schoot ze door, en ja, ook Hope was uit. Ze kwam naast me zitten.
Reacties:
wiihii :]
Boven op Jasper vallen wie'ns droom is dat nu niet :]
sjalala
Nice nice <333333
ooo ik zou wel op jasper willen vallen al val ik er al op maar niet letterlijk
hihihi echt leuk xxxx shauny