Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » deeltje 4
Two girls come by the Cullens
deeltje 4
zuchtend ging ik op de bank zitten.ik schopte tegen een steentje aan. stome rot ikzelf. iki moet eens opleten. Alice was nog chago en gooide extra hard toen jasper moest slaan. Ik ging iets onder uit hangen. ik haat verliefdheid. en ik haat ook jalouzie. bij Alice zag je het zowat. Ik ben nog noooooooit verliefd geweest en we gaan eens naar forks... Wat moet dat verliefd zijn van mij.
Ik was alweer aan slag. En Alice moest gooien. SHIT. Dat had ik weer. Ik moest de bal van het meest chagerijnie, kwade, jaloerze en ik weet nie twat meisje weg slaan??? Hoe zou ik dat ooit moeten doen? Ik haalde mijn schouders op, en pakte de knuppel aan. Ik stond net klaar, toen ze de bal gooide.
WAHAM! Ik sloeg die bal kei hard, recht in het gezicht van Alice. Dat had ik weer hoor, Ik, bezorgde een vampeir een bloedneus! Voor zover dat kon! Ik snelde naar haar toe, en zag dat ze bewusteloos op de grond lag.
goed gedaan row! slaat ze alice bewusteloos. Echt iets voor haar. Iedereen stond om alice heen.inclusief Row ik rende er ook heen. Maar, een bal slaat toch geen vampier bewusteloos. ik kwam naast emmett staan en vlinders vlogen door mijn maag. Geen tijd voor verliefdheid hope stop er mee! Alice kwam alweer bij.ze leek woest! Ze sprong op en vloog row naar de keel.
Ik stond bezorgd over Alice heengebogen, springt ze me ineens naar de keel! Ze sleog me in mijn gezicht, maar ik durfde niet terug te schoppen. Met grote, boze, zwarte ogen stond ze voor me, woedend.
'Jij,'brieste ze. 'Jij pikt Jasper in!' Oh, dus daar was het om. Ik slikte.
Opeens werd ze achterover getrokken.
'Beetje rustig Alice,'zei een bekende stem. Jasper! Godzeidank!
'Ik wil haar niet kwijt..'
Wacht, droomde ik datnou of... zei hij dat nou echt?
Vreemd.. Emmett kwam naar voren en trok Alice mee. Jasper kwam naar me toe.
'En dat meende ik,'fluisterde hij.
Reacties:
:] oké dat van huidlagen zien is best wel hihi niet helemaal waar maar je kan i je huid kijken wat wel heel awesome is en daarom zei ik zo van ja dude ik ben vreemd :]
hihihihihi biologie is nice :]
zo ladylondon denken dat ik vaag ben!
hoeveel huidlagen heb je dan??
:]
Zo te zien is er al een soort van setje :]
en BOEM... ja een honkbal de verkeerde richting opslaan ken ik eum... maar dan van Alice' kant x'3
En dan krijg je een bloedneus en dat is sexxay want bloed is lekker... euhm niet dat ik een gestoorde pscyho ben die het uit mijn neus lik... ik lik het alleen van mijn handen af :]
Wat vaak voor komt wat ik kut veel met van die mesjes die bij van die microscopen zitten die zijn scherp en dan ksssjjj en dan lig je open en dan kan je zo in je vel kijken en dan zie je hoeveel huidlagen je hebt en dan word dat opeens rood van het bloed en dat ... ...
ik ben vreemd niet waar.
Maaaaaaaaaaaaaar zeg heel snel als er een vijf is ofzo want dit verhaal is kei sexxaaay~ <33
<33333333
Honkbal is wel stoer by the way ;]
ocharme alice jasper dumpt haar toch niet he !