Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -5-

Two girls come by the Cullens

30 nov 2009 - 16:42

440

2

292



-5-

Ze zijn weer thuis ,en het is avond, en zitten met zn alle bij de tv.suus ik(anne!) zet ff een / bij wat row hoort dus bij: / ik liep naar boven/

Ongemakkelijk zaten Hope en ik op de bank.
'Ga gerust zitten hoor,'zei Esmé vriendelijk. Aarzelend deed ik het. Ik vroeg me af waar Alice, Jasper en Emmett waren. Ook Hope kwam naar achter. Ik voelde me net een beejte op mijn gemak te voelen, teon Alice binnen kwam. Ze keek nog kwader dan eerst.
Help? dacht ik. Ze maakt me af? Edward lachte, en zei:
'Dat doet ze niet hoor... Dat laat onze Jasper nooit toe.' Jasper en Emmett kwamen net achter Alice aan de kamer binnen. Jasper glimlachte naar me, en kwam naast me zitten. Ik glimlachte terug. Emmett wou naar Hope toelopen, maar bedacht zich toen, en ging naast Carlisle zitten. Jasper legde een arm om mijn schouders.
'Je vriendin is teleurgesteld,'fluisterde hij nét iets te hard, waardoor iedereen het gehoord moest hebben.


"je vriendin is teleurgesteld"fluisterde Jasper..., HARD! het is dat row hem aardig vond anders.... dat hoeft niet iedereen te weten. Alice stormde naar boven en ik hoopte dat hnet huis sterk was... die zou nog lang zijn.
Ik volgde haar naar boven. Ik kon net een deur tegen houden die dicht werd gesmeten.Ik ging op haar bed zitten waar zij aan het voeteneinde lag. "Waarom haat je Row zo" vroeg ik voorzichtig. "Ze pikt Jasper AF!!"riep ze pissig. "DAt snap ik dat is hard, ik weet hoe het voelt" begon ik."en het is niet eerlijk tegenover jou" "maar... het was toch al over tussen jullie?" ze knikte woest."dus mag ze gewoon met hem hebben"concludeerde ik.ze knikte weer wild. "dus er is geen probleem als jullie niet bij elkaar zijn". ze knikte en begreep het. maar er zat pijn in haar ogen.


Met grote verbaasde ogen volgde ik het hele gebeuren. Alice stond op, en Hope volgde haar. Ik stond op, en volgde ze ook. Jasper keek me vragend aan, maar ik knikte dat het goed was.
Ik liep ook naar boven, en hoorde Hope met Alice praten.
'AF!!´ riep Alice. Het klonk boos. 'Dat snap ik, en dat is hard, ik weet hoe het voelt.' Wacht. Hope wist het?? 'Maar het was toch al over?' Ik hoorde het niet zo goed meer ,was met mijn gedachten ergens anders.
'Dan is het dus niet goed dat ze wat met elkaar hebben,'zei Hope. Die woorden deden me opschrikken. Hope koos kant voor Alice???
Maar ze had gezegd: "ik weet hoe het voelt." Zou ze denken dat Jasper mij inpikte?


Alice was een beetje gekalmeerd. Ik liep de kamer weer uit en botste tegen Row op. hopelijk had ze alls gehoiord en niet de helft. "hoi"riep ik vrolijk. Row keek nogal boos. ze koos aliceging in haar door. "VERRADER!"gilde ze. en stormde op me af


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 30 nov 2009 - 16:01:
ahwahw Aliceeeyy vind Jazzert zeker nog wel leuk ?
:]


LadyLondon
LadyLondon zei op 29 nov 2009 - 13:53:
n.n snel laten weten als er dus meerdere stukjes zijn :]
en leuk bedacht zo van dat er dus twee mensen tegelijkertijd eigenlijk een soort verhaal vertellen :]