Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -6-
Two girls come by the Cullens
-6-
'VERADER!' brulde ik, en stormde op me af. Ik wist dat ze beneden zich nu wel af moesten vragen wat er boven gebeurde, maar dat kon met niet schelen, het maakte me geen ene worst uit!
'Jij.. Jij kiest voor ALlice!' riep ik, en mijn stem trilde. Ik stond inmiddels tegen over Hope, en schuimbekte bijna van woede. Toen sloeg mijn woede om in verdriet. Als het zou kunnen dan zou ik nu in tranen uit gebarsten zijn.
'Je.. Je..' Ik maakte me klaar om haar te vermoorden, klaar om me in de strijd te gooien, toen ik van achteren werd beetgepakt. Jasper.
'Jazz,'zuchte ik,en begroef mijn gezicht tegen zijn borst. Tot overmaat van ramp kwam Alice naar buiten.
jep row had niet alles gehoord. Alice kwam ook uit haar kamer en row was tegen gehouden door jasper. ik stond genageld aan de grond. fijn mijn vriendin haatte me."denk je dat echt!!"riep ik uit en k rende naar buiten. weg van deze familie weg van ooit mijn bf. WEg van alles. ik liet me zakken ergens midden in het bos. Fijn Row haat me, en emmett ziet me niet staan. wat doe ik hier nog. "hope!"werd er geroepen eigenlijk gebruld. Emmett verscheen en scloeg zijn armen om me heen. "gaat het??" ik schudde mijn hoofd.
Alice stond genageld aan de grond, toen Hope weg was. Haar neusgaten stonden wijd open. Ik kroop nog dichter tegen Jasper aan. Hij ging met zijn hand door mijn zwarte haar met paarse highlights erin. Hij wierp Alice een giftige blik toe en Alice draaide zich met natte ogen om, nouja, bijna dan.
'Oké, nu voel ik me schuldig,' zuchtte ik.
'Niet doen,'fluisterde Jasper.
"Row haat me"snikte ik terwijl Emmett me heen en weer wiegde. WOW hij was een beer van een kiddo en dit moet er mega raar uit zien. "ze haat je niet" fluisterde hij. Mijn hart ging als een razende tekeer als hij dat kon. "WEL! ik praatte met alice maar ze hoorde het verkeerde en nu haat ze me"Snikte ik harder. Emmett zei niet meer en weigde alleen nog maar."ik ga terug!"riep ik uit. shit dat wou ik niet zeggen eigenlijk wou ik em aflebberen maar thats not the right time. "nee dat ga je niet" fluisterde emmett. "waarom niet??" snikte ik. "omdat ik je dan ga missen"fluisterde hij weer maar uber lief. zei hij dat echt??
<33