Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -7-
Two girls come by the Cullens
-7-
Jasper en ik zaten inmiddels beneden, en Jasper had zijn arm om me heen geslagen. Ik kroop dicht tegen hem aan, en zo vond Esmé ons.
Ik keek haar bang aan, en ze vroeg;
'Wat is er gebeurd?'
'Hope haat me,'zei ik zachtjes, maar het was hard genoeg. Ze liep naar me toe, en ging aan de andere kant van me zitten.
'Dat doet ze niet meid, geloof me maar.'
Emmett tilde me op en begon te rennen. NA een tijdje zag ik een licht en we ware binnen. Emmett zette me neer en ik zag Row zitten. Ik slikte.
Hope kwam binnen, samen met Emmett. Nouja, Emmett had haar opgetild. Ze slikte, en ik wendde mijn blik af.
'Hope?' zei Esmé. 'Kan ik even met je...' Ze gebaarde naar de keuken. Emmett leek de hint ook te snappen, en ging naar boven. Nu waren Jasper en ik alleen. Ik kroop nog dichter tegen hem aan.
'Ik hou van je,'fluisterde hij. Ik knikte. 'Ik ook van jou.'
Opeens was hij wel heel dicht bij. Opeens ging de deur open, en ging hij met een ruk recht zitten. Edward kwam binnen.
EN WAT KOM JIJ DOEN? dacht ik.
Ik volgde Esmé naar de keuken. "wat is er?"vroeg ik. "wat is er aan de hand tussen jullie 2?". "wie.. ik en....."Ze glimlachte. "jij en row'". ik slikte alweer. "niet zoveel ze is boos op me omdat iok met Alice praatte over row en Jasper en ze hoorde het verkeerde. dus ze is... boos"legde ik uit. Ze knikte. Ze leek geen vragen te hebben en ik glipte naar boven. Ik klopte op de duer van Emmett's kamer en de deur vloog open.
<33
:]
Dankjee voor het melden
<33