Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -8-

Two girls come by the Cullens

2 dec 2009 - 15:09

252

1

216



-8-

Nummer 8, we gaan als een speer *woesj* ehm.. suus ik(hope) was al weg uit de keuken sgat

'Wí¡t waren jullie aan het doen?'vroeg Edward wantrouwig. Ik werd rood.
'Euhm.. Niets hoor..' zei ik ontwijkend.
'Tuurlijk niet Row,'zei Edward.
Jasper stond op.
'Kom je Row, dan gaan we naar een plek waar we iets meer privacy hebben..' Hij pakte me bij mijn hand, en trok me de keuken in. Blijkbaar was hij vergeten dat Hope en Esmé daar zaten.


Emmett stond voor me. Ik stapte de kamer binnen. "gaat het?"vroeg hij bezorgd. ik knikte terwijl ik mijn verdriet probeerde weg te slikken.
Ik plofte op zijn bed neer. Ik liet mijn bovenlijf naar achtervallen(klinkt maybe raar) waardoor ik half lag. "eigenlijk voel ik me klote"gaf ik toe. Hij grijnsde om mijn taalgebruik.
"wat?? iki zeg het eerlijk en jij gaat glimlachen" Nu ging hij grijnsen fijn. HIj ging aan de andere kant van het bed zitten.


Ik kneep mijn ogen dicht, en wachtte op de storm die ging komen. Die kwam niet. Geen geschreeuw van Hope. Toen ik mijn ogen open deed, zag ik dat er niemand meer in de keuken was. Ik haalde opgelucht adem.
'Waar gaan we heen Jazz?' vroeg ik. Hij keek me aan.
'We gaan naar boven. Naar mijn kamer,'antwoordde hij. Ik kreeg al kriebels in mijn buik bij het horen van de woorden: "naar mijn kamer"
Maar ik volgde hem de trap op. Helemaal op zolder was Jaspers kamer, Hij had een prachtig uitzicht. Ik ging bij het raam staan.
'Wow..'fluisterde ik. Opeens stond hij achter me en legde hij zijn handen op mijn heupen.
'Ja, prachtig..'fluisterde hij in mijn oor.


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 2 dec 2009 - 16:55:
JazzJazzJazzJazz
Jazz
Ben niet bevooroordeeld :]

Hij is awesome.
Ook in dit verhaal

Lieft het verhaal.

<33