Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -10-

Two girls come by the Cullens

3 dec 2009 - 16:15

346

2

230



-10-

HF 10 duz. SUUUSS het ios : haaj lieve lkijkers ik bedoel lezers hoofdstuk 10 dus houdt je fakels in de aanslag want we gaan op slakkentempo!! Suus hier, er komen meer stukjes in dit hoofdstuk, want het is een beetje *ahum* kort. enne, anne, vampiers kunnen niet huilen?!?

'HOE DURF JE MIJ TRUT TE NOEMEN, ALS JIJ MIJ VERAAD?? IK HAAT JE WEET JE, EN HOEF JE NOOIT MEER TE ZIEN,' brulde ik op mijn hardst. Ik draaide me woest om, en liep de kamer uit, terug naar Jasper. Die zag meteen dat er iets was.
'Wat is er?'vroeg hij.
'Ik haat Hope echt,'riep ik, en toen brak ik. (Niet echt natuurlijk, maar van verdriet. Snap je?)
Hij drukte me tegen zich aan, en kalmeerde me.


ik liet me achter over vallen. waarom moest ik nou dat zeggen. Ik verborg mijn gezicht in de dekens. ik had alles kunnen zeggen maar wrm nou trut? ik snikte kort. en toen stond ik op, drukte bij emmett en kus op zijn wang en verdween naar buiten.

Samen liepen Jasper en Ik naar beneden. Halverwege de gang knalde ik tegen Esmé op.
'Zo,' zei ze. 'Hoe is het? Is de ruzie al over?'
'Wat denk je zelf?'zei ik, en liep meteen weer door.


Ik rende door het bos. Emmett zo spijt hebb en als hij me nu volgde. Ik trapte een boom om van woede en rende verder. Ik was nu best diep in het bos en het was doodstil. ik zakte in elkaar en snikte

Ik had even rust nodig. Dus ging ik naar het bos. Wow. Hoe logisch Row, in Alaska had je niet eens een bos... Maar, ik voelde me altijd op mijn gemak gesteld als ik tussen iets groens zat. (Geen groene kleren, planten en zo.) Ik rende naar het hart van het bos, en klom daar in een boom. Ergens anders, aan de andere kant hoorde ik iets of iemand snikken. Ik schonk er geen aandacht aan, en begon na te denken. Misschien was het beter om terug te gaan naar het huis, sorry te zegge ntegen Esmé, en dan weer terug naar Tanya te gaan. Maar dan zou ik Jasper achter moeten laten. En dat wou ik niet. Opeens ging mijn ringtone af. Het geluid van een oude telefoon galmde door het bos. Ik nam snel op.
"Rosalie" stond er op het schermpje. Wat moest die nou weer?


Reacties:


Lisaa
Lisaa zei op 4 dec 2009 - 17:03:
Moooii<3
Snelmeerr
x


LadyLondon
LadyLondon zei op 3 dec 2009 - 16:57:
Ew Rosalie belt.
hihi

<3