Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk negentien.
I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!
Hoofdstuk negentien.
'
~Klas...~
'Ashley'POV
Als ik ergens vaag de bel hoor gaan, haal ik mijn oordopjes uit mijn oren en stop mijn iPod dan weg. Ik zwaai mijn rugzak over mijn schouder en slenter de school binnen. Eens binnen ga ik opzoek naar de directie. Als ik dan een deur tegen kom, met in het groot 'Directie' er op, klop ik er een keer. Ik leun tegen de muur en wacht tot de deur opengaat. Dan zie ik hoe de deurklink naar beneden gaat en hoe traag de deur open zwaait. Snel ga ik keurig voor de deur staan. Voor mij verschijnt er een vrouw van de middelbare leeftijd. Ze heeft golvend grijs-bruin haar tot op haar schouders en diep bruine ogen. Ze staart strak voor zich uit en kijkt dan onder haar brilletje door naar mij. Ik schraap mijn keel en begin me dan voor te stellen. "Eh, ik ben Ashley.. eh.. Ashley Berger.. Ik ben hier nieuw en zo.." "Ja, dat weet ik." snauwt de directrice naar me. Ik schrik van haar scherpe stem en slik. "Ik ben de directrice, mevrouw Klauw, en ik ga je zodadelijk naar je klas brengen, maar eerst moet je nog een formulier invullen." zegt ze streng. Ik knik zachtjes en volg haar mee haar kamertje in. Mv. Klauw zet zich aan haar grote leren bureau stoel als ik me aan een klein houten stoeltje zet. Ze schuift een papier onder mijn neus en legt er dan een pen langs. Traag begin ik het in te vullen. Wat een vragen zeg! 'Rook je?' , 'gebruik je drugs?' , 'Drink je veel alcohol?' , lees ik. "Eerlijk invullen!" klikt de scherpe stem van mv. Klauw door de ruimte. Snel vul ik ze in en geef haar dan het blad terug. "Oké, je zit in klas 6.4, ik zal je er naartoe brengen. Ze staat op en ik volg haar voorbeeld.
Als we voor mijn nieuwe klas staan klopt ze een keer aan en opent dan de deur. We wandelen de klas binnen en ik zie hoe iedereen me aanstaart. Snel kijk ik naar de grond. "Oké, kinderen, dit is de nieuwe leerling, Ashley Berger." krast ze, zeg nog gauw iets tegen de leerkracht en loopt dan alweer de klas uit. "Eh, Ashley, je mag daar achteraan gaan zitten, langs Sterre." Ik knik en loop dan snel naar mijn plaats toe.
VERDER!! XD HYPER!!