Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -11-
Two girls come by the Cullens
-11-
Snel drukte ik haar weg, ik had even geen zin in Rosalie. Aan de andere kant van de open plek was het snikken opgehouden.
Snel als ik was sprong ik aan de andere kant uit de boom, en rende terug naar het huis. Ik wou naar Jasper. Plotseling hoorde ik iemand zeggen:
'Nee, Alice!' Nieuwsgierig keek ik op, en zag Jasper en Alice bij elkaar staan. Alice zag me en zei:
'Ach kom nou Jasper, je denkt toch niet echt dat die Row van je houdt?' Voordat hij er op in kon gaan, ging ze al weer verder: 'Kom gewoon terug bij mij, Ik hoor bij je!' En ze pakte zijn hand. En Jasper liet het toe!!!
Ik voelde me zwak worden, en ik voelde me verraden. Ik draaide me om, en rende weg, weg, weg uit Forks, weg weg weg bij de Cullens vandaan.
Achter me hoorde ik Jasper nog schreeuwen:
'Alice, rot op! Row, wacht!" Maar zijn woorden drongen niet tot me door. Niemand wou me meer, ik was alleen. Dus ging ik terug naar Denali.
Ik hoorde jasper wat schreeuwen. Ik keek op en zag row weg rennen.ik liet me uit de boom zakken. Jasper rende achter Row aan en Alice bleef chago staan doen. Denk ik eens alleen te kunnen zijn...Ik had niks aan alice dus liep ik weer verder het bos in. Ik hoorde gegil en ging erop af. Ik zag 2 jongensd om een meisje heen staan. en hoe het meisje lag nam ik ana dat de jongens vampiers waren. De grootste jongen boog zicht over het meisje heen en zoog haar leeg. ik bleef even roerloos taan tot de jongens mijn door hadden. Ze glimlachte.
Ik was al bijna in Canada, toen ik me opeens bedacht dat het me geen ene (bloed) worst kon schelen.Bij Tanya zou ik toch weer in elkaar geslagen worden door Kate en Eleazar. Niemand vond mij aardig. Dus ging ik naar Volterra. Ik wou niet meer leven. Ik ging dood. NU. Nouja, als ik in Italië was.
Dus ik ging. Ik stapte op het vliegtuig richting Volterra. Toen ik daar aankwam, was alles rood.
"VANDAAG IS ROOD,"kwam er uit de speakers. "DE KLEUR VAN JOU LIPPEN" Ik snoof. Wat was dit voor een tweederangs nummer? Ik deed de kap van mijn mantel nog verder over mijn hoofd heen, en liep richting het plein. Of ik een plan had? Nee, dat niet nee. Opeens zat ik vast in de menigte. Op een balkon verscheen een man.
'Hallo beste mensne,'riep hij. 'Welkom! Ik heb een verrassing voor 1 van jullie: We halen iemand uit het publiek, die een nummer mag gaan zingen! En die gene zal zijn...'
"haaaj"begroete de grootste jongen me. "hoi?". "vegatarisch??"raden hij enj ik knikte."daar is dus geen ene reet aan. wat is er nou lollig aan een eest dat al kansloos is te leegzuigen mensen zijn grappiger"lachte hij. ergens had hij gelijk. een dier is gewoon saai."je hebt gelijk"zei ik tegen mijn wil in. hij grijnde. "eens proberen?| vroeg hij en ik knikte terwijl ik hard wou wegrenen. WE rende met zijn drieen naaar seatle en liep de stad in. de meeste winkels waren al dicht en er liep nog een enkeling op straat. WE volgde een vrouw naar een steegje.
Leuk Leuk!!'
<3