Hoofdcategorieën
Home » Tokio Hotel » Skinny against XXL [TC] » Part 5
Skinny against XXL [TC]
Part 5
BILL POV
Na een halve pizza heb ik genoeg. Tom kijkt me verbaasd aan.
‘Nu weet ik waarom je zo dun bent!’
‘Alsof jij wel vet hebt onder die XXL kleren.’
‘Maar bij jou is het te zien, skinny!’
‘Skinny is nog altijd beter dan XXL.’
‘Zeker niet.’
Ik maak een talk to the hand gebaar en sta op om de pizzadozen weg te gooien. Tom heeft de helft van mijn overgebleven pizza opgegeten, de vreetzak.
‘Diva.’, hoor ik Tom zeggen als ik naar de keuken loop.
Ik schud eens met mijn heupen, dat doe ik altijd als ik zo’n opmerking krijg.
TOM POV
Met wijd geopende ogen blijf ik kijken. Bill heeft lef! Welke jongen schudt anders met zijn kont? Bill komt teruggelopen.
‘Wil je nog wat drinken?’, vraag ik aan hem.
Hij schudt zijn hoofd.
Na het uitbuiken gaan we naar boven om ons om te kleden, of nou ja, uit te kleden. Mannen onder elkaar, boxeravond! Het is inmiddels al acht uur en we besluiten een film te kijken. Beide hebben we geen flauw idee wat voor film het is, maar wat moet je anders? Dus de televisie gaat aan, chips en cola bij de hand en zo zitten we met zijn tweeën op de bank, in onze boxer, tv te kijken. De film blijkt een thriller met aardig wat romantiek te zijn. Bijna aan het eind komt er een hevige seksscène, tot in de details. Op zich nog vrij normaal, maar niet als het een homostel is! Mij laat het niet koud, en toch met een, een beetje warmer hoofd kijk ik opzij, naar Bill. Hij kijkt schichtig terug naar mij en probeert inderdaad ook zijn erectie te verbergen. Als hij merkt dat ik er ook één heb, zit hij al iets meer ontspannen. De film is afgelopen, maar onze geslachtsdelen zijn nog steeds duidelijk zichtbaar. Ik weet niet wat ik moet zeggen of doen, dus ik houd mijn mond maar en zap wat verder langs de verschillende kanalen. Er dwalen verschillende vragen in mijn hoofd. Ik werd opgewonden van twee mannen… Dat is niet echt normaal. Maar Bill ook. Zou hij homo zijn?
BILL POV
Op dit moment kan ik wel door de grond zakken. Hier ga ik morgen nog zo iets van horen op school! Ik probeer mijn geslachtsdeel zo goed mogelijk te verbergen. Gelukkig hangt hij naar 2 minuutjes al weer slap, maar het waren er wel twee te veel! Wat gaat Tom wel niet van me denken? Net nu we vrienden begonnen te worden. Ik begin door mijn gedachten onrustig te wiebelen totdat ik twee ogen door mijn wang voel boren. Ik draai mijn gezicht en mijn ogen vallen precies in de ogen van Tom. Hij lacht vriendelijk.
‘Chill jongen! Heeft iedereen wel eens!’
Ook ik kan een klein lachje op mijn mond tevoorschijn toveren. Al weet ik niet of hij echt of gefaket is.
‘Zullen we gaan slapen? Ik ben niet iemand die vroeg op staat.’, zegt Tom, initiatiefnemer.
‘Is goed, ik ook niet dus zorg dat je een goede wekker hebt.’
Tom lacht, die heb ik zeker. Anders was ik elke dag te laat! Ik denk terug aan afgelopen week en herinner me dat Tom zeker al drie keer te laat is gekomen, alle drie tijdens het eerste uur. En drie keer met een smoes die de docenten al drie keer hebben geloofd. Hoe doet hij dat toch.
Achter Tom aan loop ik naar boven. Eerst gaan we samen naar de badkamer waar ik zorgvuldig mijn make-up van mijn gezicht haal en dan zie ik dat Tom nog altijd de mascara op heeft.
‘Tom?’
Tom die net klaar is met tandenpoetsen kijkt me aan.
‘Moet jouw mascara er niet af?’
Tom werpt een snelle blik op de spiegel en spuugt snel de tandpasta uit.
‘God damn! Ik had die zooi nog op!’
Ik kijk hem met een scheef lachje aan.
‘Zooi?’
‘Bill, je weet wat ik bedoel! Help me!’
‘Als jij stil staat!’
Met veel moeite blijft Tom stil staan, blijkbaar hyper omdat hij met make-up op over straat is gegaan. Ik pak een wattenschijfje en doe daar wat make-upremover op.
‘Ogen dicht.’, beveel ik hem
Hij sluit zijn ogen en voorzichtig ga ik met het wattenschijfje langs zijn wimpers, uitkijkend dat er geen losse wattendraadjes in zijn wimpers blijven hangen.
‘Doe ze maar weer open, ik doe dadelijk even nog wat herstellende crème op je ogen.’
‘Herstellende wí¡t?’
‘Crème. Dat is beter voor je ogen.’
Tom heeft hier zo te zien totaal geen verstand van en knikt maar gewoon. Als ik mijn eigen ogen heb gedaan, ga ik verder met die van Tom. Ik pak weer een wattenschijfje waar ik nu de donkerroze crème op doe. Opnieuw sluit Tom zijn ogen en ga ik langs zijn wimpers en oogleden.
‘Klaar!’, roep ik enthousiast.
Tom bekijkt zichzelf in de spiegel en knikt goedkeurend.
‘Weer gewoon mijn lekkere zelf.’, zegt hij.
‘Jaja, meneer ego. You wish!’
Tom doet zijn mond open om een reactie te geven, maar bedenkt zich blijkbaar en sluit zijn mond weer. Ik poets mijn tanden en loop dan naar Tom’s kamer waar Tom zich al bevindt. Ik ga op het opgemaakte logeerbed liggen en sla de dekens over me heen. Een geeuw kan ik niet onderdrukken en ook Tom heeft zin om te slapen.
‘Welterusten’, zegt hij.
‘Trusten!’
Ik draai me nog een paar keer om, en val daarna in slaap, terwijl ik nadenk over wat er vandaag is gebeurd. Veel.
Ich bin ein echter Rapper ich trage mein Cap,
trag im Club drin mein Cap, auf der Straße mein Cap,
trag im Wagen mein Cap, trag beim Schlafen mein Cap!
Jeden Tag mit mei'm Cap jede Farbe von Cap!
‘Godverdomme wat doe ik bij Sammy Deluxe?’, zeg ik boos met mijn ogen dicht.
‘Bill? Wakker worden! Het is half 10!’
Ik open een oog en kijk in Tom’s gezicht.
‘What the hell. Ik dacht dat ik bij Sammy Deluxe was.’
Tom krijgt een grijns op zijn gezicht en ik zucht. Qua muzieksmaak verschillen we enorm, dat is wel zeker.
godver...[/magnietvloeken]
Ga ja asjeasjeajseblieft snel verder??