Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!! » Hoofdstuk twintig.

I Hate Georg & zijn Tokio Hotel!!

7 dec 2009 - 16:40

287

1

163



Hoofdstuk twintig.

7 december, deel twintig.

'
~Who is that girl?~

'Ashley'POV
Ik plof langs Sterre op mijn stoel neer en knik haar gedag. "Hey!" antwoordt ze glimlachend. Ik glimlach terug. Sterre ziet er best wel leuk uit! Ze heeft ongeveer de zelfde styl als mij en is best sociaal. "Is die derectrice í¡ltijd zo?" vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen. Sterre knikt grinnikend. "Wen er al maar vast aan, want ze moeit zich óveral mee!" Ik grijns, dat komt niet goed! "Van waar ben je? want ik hoor dat je niet van Duitsland bent.." "Inderdaad," glimlach ik, " Ik kom van België.. Maar door mijn stomme moeder woon ik nu hier in Duitsland, zonder mijn tweelingbroer en samen met Georg Listing.. Bah.." "Wat? Ben jij de nieuwe stiefzus van Georg Listing?!" "Nee hé, jij bent toch ook niet zo'n domme fan hé?" Sterre schrikt. "Neeee! Baah, ik bedoelde gewoon ocharme jij! Ik kan die jongen ook niet meer uit staan!" Ik grijns. "Hoe bedoel je 'niet meer'?" "Hij is ooit mijn vriendje geweest.." bloost ze, "Maar nu niet meer hoor! Ik snap niet wat ik ooit in hem heb kunnen zien!" voegt ze er dan wat harder aan toe. Even ben ik geschokeerd, Sterre, het ex-liefje van Georg?! "Ben blij dat je dat dan éindelijk ondervonden hebt!" antwoord ik dan. Sterre grijnst, "Ik ook hoor. "Berger en Rüler, moet ik misschien nog een koffietje en een koekje brengen?" roept de leerkracht plots door de klas. Alle gezichten draaien onze kant op. Ik haal mijn schouders op. "Als je dat wil?" glimlach ik naar de leerkracht, die een kop als een boei krijgt. "Ik bedoelde of jullie wilden zwijgen!" "Ooh, zeg dat dan meteen hé!" zucht ik en neem mijn boeken uit mijn rugzak.


'Een goed begin..'


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 12 dec 2009 - 17:41:
Whihi, dit is geniaal<3