Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Don't kill me with your Ultraviolet light. » Hoofdstuk 2. Welcome to Suffolk

Don't kill me with your Ultraviolet light.

7 dec 2009 - 17:20

199

0

180



Hoofdstuk 2. Welcome to Suffolk

And there she goes.

Nu was ze al een paar dagen onderweg. Of voor haar gevoel weken. Zuchtend keek ze naar de lopende band met bagage erop. Ingespannen keek ze of ze een grote vierkante hutkoffer kon vinden. ‘Eindelijk’. Ze trok hem mee en regelde nog honderden dingen op het vliegveld. Daarna hield ze meteen een taxi aan en gaf hem een kaartje van het hotel waar ze gereserveerd had. De chauffeur knikte en scheurde op hoge snelheid weg.
Gatver wat een meur dacht ze en trok een vies gezicht. De man keek even in zijn spiegel en keek daarna weer nors naar de weg. De hele reis hoopte ze dat ze er maar snel waren.
Niet veel later waren ze ook werkelijk daar. Ze betaalde de vent en toen ze had net de portier dicht of de taxi reed met slippende banden alweer weg. Met grote ogen keek ze het na en liep naar binnen.
Boem. Boem. Boem. Bij elke trede maakte haar koffer een hard geluid.
Binnen zei ze haar naam en kreeg de sleutel toegewezen. Meteen kwam er een piccolo haar te hulp. Toen ze in de lift stond zocht ze wat kleingeld als fooi. Ze vond een briefje van vijf.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.