Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Don't kill me with your Ultraviolet light. » Hoofdstuk 3. Escape the Hotel
Don't kill me with your Ultraviolet light.
Hoofdstuk 3. Escape the Hotel
Met een zucht kiepte ze de inhoud van haar veels te grote koffer op het bed. Ze zuchtte nog eens maar de rommel bleef. Mopperend ging ze de spullen opruimen en daarna plofte ze vermoeid op het bed. Verveeld ging ze zappen. Bij een paar kinderseries bleef ze haken. Ze glimlachte om de simpele grappen die kleine kinderen hartstikke leuk zouden vinden. In haar kamer werd het steeds donkerder en ze keek naar buiten donkere regenwolken kwamen tevoorschijn. Een grotere glimlach kwam op haar gezicht. ‘Regen eindelijk’, zei ze opgewekt. Ze wierp een blik op de klok en zag dat het ondertussen rond een uur of zes was. Ze vouwde haar handen in een en bad dat het zo tot heel laat in de avond zou blijven.
De kinderseries waren over en de zender ging over in een programma vol met komedies. Ze probeerde niet te hard te lachen. Wat zouden de andere dan wel niet denken.
Eindelijk was het laat en ze rende haar kamer uit. ‘Wacht nee wel op slot doen’. Ze lachte om het feit dat ze het bijna zou vergeten. Daarna rende ze weer verder. Het was te snel voor de andere om haar te volgen.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.