Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Don't kill me with your Ultraviolet light. » Hoofdstuk 4. Meeting him
Don't kill me with your Ultraviolet light.
Hoofdstuk 4. Meeting him
Vrolijk bijna dansend liep ze door de regen. Overal was het donker en in de straten bewoog ze als een schaduw. Prachtig vond ze het. Soms stond ze even stil en keek dan gefascineerd naar het licht van de lantaarnpalen. Met haar ogen half toegeknepen zag ze de kleine fijne regendruppeltjes schitteren. Plots begon ze een deuntje te neuriën. Ze merkte niet dat ze langzaam afdwaalde naar wat afgelegen straten. Totdat ze voelde dat ze nagekeken werd. Ze stopte en keek recht in de ogen van een man. De man was een Engelsman, te herkennen aan zijn bleke huid met de lichte sproeten. Zelfs in het donker zag ze dat zijn haren rossig waren en zijn ogen sloegen van het helblauwe naar extreem zwart. Het benauwde haar. ’Jij bent niet een van ons, wij tolereren jou hier niet’. Voordat ze het kon beseffen greep de man naar zijn hart. Langzaam verschenen er rode brandende gaten met asgrauwe randen en niet veel later was de man tot as vergaan. Een jongere man kwam aanrennen. Met in zijn ene hand een mobiel en de andere een wapen met een speciaal scherm. Ze wilde ’pas op’ roepen maar kon het niet, en lachte.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.