Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » deeltje 13
Two girls come by the Cullens
deeltje 13
[/blue]"waarom??" row was weg. wat was ze aan het doen?.Emmett haalde zijn schouders op. ik schopte tegen de poot van het bed aan. "waarheen?"vroeg ik dan. "weet niet, in de reichting van denali geloof ik". ik schopot overeind. Ik trok emmett mee naar buiten en begon te rennen. naar denaldie.
[blue]Ik stapte naar voren, en vergat de zon. Ik deed mijn kap af, en onmiddelijk begon ik te glinsteren.
'ROW!'brulde Jasper. Hij stond opeens naast me, en trok me terug de schauduw in.
'Ben je gek geworden ofzo?'vroeg hij. 'Wil je dood?' Ik haalde mijn schouders op.
'Je houdt toch niet meer van me.' Hij keek me aan.
'Nou moet je eens heel goed naar me luisteren. Ik hou wel van je. Begrepen?' Ik knikte. Opeens hoorde we een stemmetje achter ons.
'Wordt je toch nog gedood Row.'
Ik rende zo snel mogelijk. Maar Denali was ver en het duurde zeker nog en uur missfchien wel 2.mijn telefoon ging af. SNel nam ik hem op. "Hope"zei ik. "HOPE! Row is in volterra!"riep alice naar me via de telefoon. ik hing op en dacht aan et dichtsbijzijnde vliegveld. ik trok emmett weer mee.
Ik draaide me om, en Demetri staan. Naast hem stond nog een andere vampier.
'Want?'vroeg Jasper. 'Ik verzin wel wat.' Hij deed de kap over zijn hoofd, en stapte het balkonnetje weer op.
'Beste mensen,'riep hij. 'Even 1 ding; Probeer het glinsteren thuis niet; Plak dus geen spiegeltjes op je huid! Je haar kan namelijk in de fik vliegen.' Hij draaide zich weer om, en kwam ons kamertje weer binnen.
'Dat helpt niet,'zei Demetri zangerig.
'Oh jawel hoor,'zei Jasper even zangerig.
'Oh nee hoor,'zei de ander vampier, maar dan niet zo zangerig.
'Kom nou Felix,'zei Demetri. 'Waarom zing jij niet mee?' Felix snoof.
'Omdat we die meid mee moeten nemen.'
'Ohja, da's waar ook,'zei Demetri, 'Je moet vermoord worden.'
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.