Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » deeltje16

Two girls come by the Cullens

10 dec 2009 - 20:28

347

2

218



deeltje16

16~!!! ogogogogoogogogohohohohohohooholialailaialialailaialailaial!

snel liep iknaar Emmett. Ik pakte zijn hand en grijnsde naar hem. De gele porsche stopt net voor ons en ik stapte in. Alice zat glimlachend achter het stuur."net als de mijne! geel!" riep ze uit terwijl jasper en row naast onze schuifde. Het was passen en meten maar ik wou niet bij emmett weg en jasper en row haden geen behoefteom naast alice te gaan zitten. De radio werd extra hard aan gezet en we scheurde naar Voltorro.

we stapte in de Porsche die natuurlijk door Alice werd bestuurd. We schoven achter in de Porsche, want Alice had zo'n blik van "Als je naast me komt zitten rij ik in een ravijn"blik. Dus gingen Jasper en ik achter in zitten. Het paste nog net, aangezien Emmett de halve bank in beslag nam. Maar het paste. (Lang leve het niet zo stevig zijn van Hope, Jasper en mij!) En we gingen op weg.

Op het vliegveld waren we net op tijd voor onze vlucht. en de vlucht lang keek ik uit het raam terwijl emett mijn hand vasthield.

Jasper had mijn hand gepakt, en we zaten zwijgend naast elkaar. Ik dacht aan school, en vroeg me af hoe het daar zou zijn. ik kon wel lezen enzo, maar nadat ik gebeten werd, kon ik niet meer naar school. Ik keek Jasper aan, en hij terug.
'Maak je maar geen zorgen,'zei hij. 'het komt allmaal goed. Je hebt wel een paar kinderen die lekker ruiken, maar je kunt je beheersen, dat weet ik zeker.' Ik knikte, en opeens gingen we naar beneden. Nouja, het vliegtuig. KABWAM! Opeens kwamen we op de grond, en het vliegtuig lag rokend achter ons. Neergestort.


Ik voelde hoe het vliegtuig naar beneden viel. Ik keek Emmett iets bangig aan terwijl iedereen om osn heen gilde. Gelukkig konden wij, vampieren dus, dit overleven... hoop ik. Ik kneep in emmett hand. "komt goed"fluisterde hij. BOEm!!!!!!! met een kanl belanden we op de grond. Om ons heen spoot het bloed rond. Ik hield mijn adem in. Emmett trok me mee, weg van hier en jasper en row volgde ons


Reacties:


LadyLondon
LadyLondon zei op 10 dec 2009 - 18:38:
Yay!
=)


Mensenkind
Mensenkind zei op 10 dec 2009 - 17:56:
Leuk verhaal. =)
Ik zou alleen wat beter op de spelfouten letten. ^^
Laat je me weten als jullie een nieuw stuk hebben? ;D