Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » ~GhostFire~ » Plan

~GhostFire~

11 dec 2009 - 16:34

370

3

216



Plan

“MARA! MARA!” Yep, dat was Mo. Nu was mijn oor ook nog dood >.< ““Ugh, Mo? Ben jij dat? I-Ik ben ergens, in een donkere kamer, met een gigantische bult op me kop. Ugh, ik kan me niks meer herinneren… Één ding weet ik wel: Ik wil hier WEG.” Zei ik snel door de telefoon. Ik wilde hier vandaan. “Oké, oké , waar ben je dan?” vroeg Serena. Ik draaide met mijn ogen. Zij en Mo waren niet de meest slimme mensjes op deze aarde. “Nou, dí¡t weet ik dus niet.” Zei ik. Er klonk gekraak door de telefoon. Het zoveelste mobieltje wat Serena door haar enthousiasme gesloopt had ^^; “Maar wat is er gebeurt dan?” hoor ik Mo weer. Wat ik al zei, niet echt slimme mensjes...XD “Oh, laat maar zitten.” Zucht Mo uiteindelijk. Ik hoor op de achtergrond Daila iets zeggen. “Oké, Mara, ga terug naar vanochtend, ja? Dat je op weg was naar school, kan je dat nog herinneren?” Er was er ten minste nog één iemand slim. Ik probeerde me wat te herinneren. “Ja, ik pakte zoals altijd mijn fiets uit de schuur, stapte op en toen…. Niks meer.” Ik dacht nog wat na. O ja! Ik was Yuri tegen gekomen! Toen ik dat net wilde gaan vertellen, verbrak de verbinding.

MAAR! Ik was nog niet uitgesproken! Okay, ik kwam Yuri tegen en hij *rapampampampam* Deed aardig tegen me! Hij vroeg of er wat met me was. Ik droom altijd op de fiets ^^; Ik zei nee. Ik zag hem nadenken en toen zei hij dat hij mij wel leuk vond. Ik ging blozen. En toen vroeg hij of ik hem leuk vond. Ik dacht na. Ik had met hem op de basisschool gezeten en vond hem al heel lang leuk… Maar dat mochten mijn vriendinnen natuurlijk niet weten. Stel je voor dat… Ehh… Ik dwaal af… waar was ik…. Oh, ja. Ik zei ja. Yuri vroeg of ik nog met hem naar de supermarkt wilde om wat chocola te kopen. CHOCOLA!!!!!! Ik ben chocolajunkie! Dus ik stemde in. De supermarkt was een straat verder, door een steegje was je er in nog geen minuut. Er kwam opeens een groep van vier meisjes en een jongen voor ons staan…
…
…
…
Cliffhanger.


Reacties:


witch
witch zei op 11 dec 2009 - 19:28:

mooi, presies zoals de bedoeling was, volgend hoofdstuk vertel ik wat er voor de rest met je is gebeurt. en klifhangers zijn toch presies wat de schrijfer wil???

me


AmbyVampy
AmbyVampy zei op 11 dec 2009 - 17:47:
OMG! CLIFFHANGER! D8
...






DA'S MIJN TEKST! XD

Ik bedoel: Kan nie wachte op meer


MoLoveAnime
MoLoveAnime zei op 11 dec 2009 - 17:45:
Nee! X_X Kan niet tegen clifhangers! X_X