Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Don't kill me with your Ultraviolet light. » Hoofdstuk 6. Meeting again

Don't kill me with your Ultraviolet light.

11 dec 2009 - 18:19

201

1

155



Hoofdstuk 6. Meeting again

Maybe it's better

Met wijd opengesperde ogen staarde ze naar de muur. In haar hoofd zoemde het totdat er langzaam een stemmetje ontwaakte en tegen haar tekeer ging. Ze knipperde een paar keer en liet zich achterover vallen op het bed. 'Half elf... 's ochtends. Het is half tien... 's ochtends. Ik heb een uur, in de ochtend... om me voor te bereiden'

In het hele uur had ze op het bed gelegen en naar het plafond gestaard denkend aan de jongen en zijn actie. Ze fronste naar een willekeurig object. 'Ik weet zijn naam niet?', vroeg ze zichzelf. Moeizaam ging ze recht op het bed zitten en keek op de klok. 11:35 verscheen er de display. Ze snelde naar de deur en deed hem op slot daarna snelde ze naar de lobby van het hotel. Daar stond de jongen al. Hij glimlachte. 'Ehm ik ben Michael, ik kan me niet herinneren dat ik dat al gezegd had'. Ze keek hem alleen aan en pakte zijn hand vast en schudde hem. 'Ik...'. Ze stopte. Hoe stel je je ook alweer voor?. 'Jazz', zuchtte ze. Hij lachte.
'Laten we gaan'. Hij leidde haar weer naar zijn bordeaux auto. Als een echte heer hield hij de portier open.


Reacties:


xColour
xColour zei op 11 dec 2009 - 18:09:
verder!!! nu vervolging!!