Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Don't kill me with your Ultraviolet light. » Hoofdstuk 7. S-s-stuttering
Don't kill me with your Ultraviolet light.
Hoofdstuk 7. S-s-stuttering
Voor de deuren van een kleine Ierse pub stopte ze. 'Ierse pub?', vroeg ze vragend. Hij knikte. 'Guinness... dat drink ik nu eenmaal graag'. Jazz knikte. Toen ze naar binnen liepen vroeg ze: 'Hoe zit dat nu eigenlijk met dat Code V?'. Hij keek naar de grond. 'Ja ik weet niet of ik dat mag zeggen eigenlijk, zwijgplicht van de politie'.
Ze knikte en volgde hem. De barman groette hem meteen en daarna verscheen er een lach op zijn gezicht. 'Ah, een meisje Michael! Ik wist niet dat je het in je had'. De barman had een Iers accent en lachte wat sullig. Michael's gezicht vertrok en zei niks. Hij keek alleen. 'Waarom die reactie?', vroeg Jazz nieuwsgierig. 'Hij dacht dat ik homoseksueel was'. De jongen begon te lachen. 'Ik ben Jeffrey, zeg maar Jeff, en ja ik dacht dat, maar Michael wat dacht je dan ik vond je in bed samen met...'. 'Ja hou maar op', kapte Michael hem af en samen met Jazz liep hij naar achteren. Hij nam plaats op een van de comfortabele sofa's.
'Maar je werkt dus bij de politie?', vroeg Jazz. Hij knikte en boog naar haar toe. 'Code V staat voor Vampier, maar dat is eigenlijk geheim voor de mensheid'.
Jazz mond viel open. 'V-v-vampier', stotterde ze.
*kakstem* mevrouw *achternaam* ik verzoek u snel door te gaan want ik weet (niet) waar u woont