Hoofdcategorieën
Home » Twilight » Two girls come by the Cullens » -17-
Two girls come by the Cullens
-17-
Ik keek naar Jasper, en hij keek me terug aan. Hij sloeg zijn armen om me heen, en zo stonden we daar. Opeens verstijfde hij, en hield op met ademen. Jasper wisselde een blik met Emmett, en ik vroeg me af wat het betekende. Opeens rook ik het. Mensenbloed. Heel veel mensenbloed. Ik maakte me los van Jasper, en liep naar het eerst volgende lijk. Een jong meisje van een jaar of 12. Ik boog me over haar heen, en kwam steeds dichter bij haar. Ik had haar bijna, maar werd vastgegrepen. Emmett.
'JE blijft van haar af,'siste hij. Ik worstelde me los, wat me nog lukte ook, en er kwam een grom uit mijn borst.
'Nee.' 'Jawel.' Ik draaide me om om het meisje alsnog te bijten, maar Emmett hield me weer tegen. Ik sprong op met een vreselijke grom, en gaf he meen klap in zijn gezicht.
Row gaf Emmett een bitchclap. Ik voelde woede om hoog schieten. Ik rende op Row af en sprong op der rug. "waag dat nog eens"siste ik in haar oor.Terwijl mijn arm om haar nek sloot. ik kon haar dan niet wurgen maar wel pijn doen. ik voelde hoe Emmett me van haar af wou trekken.
Hope wurgde me zowat, totdat emmett haar van me af trok. ik richtte, blij dat Hope niet meer op mijn nek zat, mijn aandacht weer op het meisje. Maar dit keer greep Jasper me beet.
'nee. Doe het niet!' Ik besefte dat hij gelijk had, en draaide me om, en liep weg.
ineens kreeg ik door dat alice er niet bij was.
Ik wurmde me uit emmett greep. Maar row was al weg van het meisje gelopen. waar is alice? Was haar gedachte. Ik keek om me heen en zag oook dat alice er niet was.
Reacties:
Oooooh stout. ;p
Laat je me weer weten als jullie nieuw stuk hebben? ^^
xx.
heejjj suusje!
anne heeft hem inderdaad dus niet opgeslagen
naja, maakt niet uit maar sgiet ff op...