Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Don't kill me with your Ultraviolet light. » Hoofdstuk 10. Trying to convince him.

Don't kill me with your Ultraviolet light.

13 dec 2009 - 19:57

237

0

149



Hoofdstuk 10. Trying to convince him.

I'm a Vampire, asshole believe me!

In stilte hadden ze naar elkaar gekeken. Schoolkinderen hadden het een staar wedstrijd genoemd. 'Je kan ook tegen zonlicht, dus ultraviolette straling'. 'Heb je dan nooit gemerkt wat voor een grimas ik heb in het zonlicht ik lijk wel op Jasper!' 'Die jij niet kent', voegde ze er aan toe. Hij keek haar een beetje schuin aan. 'Ik kom uit een soort pleeggezin, uit Forks. Ik ben geboren in Essex maar op een vakantie ben ik naar Forks gegaan en daar dus in een pleeggezin gebleven'. Michael knikte. 'In Forks schijnen veel Vampiers te zijn'. 'De Cullens onder andere zeker'. Hij haalde zijn schouder op. 'Ik ken allee James, Victora en Laurent... tenminste mensen mogen ze niet zo en die schijnen gevaarlijk te zijn, maar mijn werk is in Engeland, niet Amerika'. Jazz knikte. 'De Cullens kennen James en de andere ook, mogen ze ook niet, liggen altijd in een strijd, maar James en zijn vrienden zijn anders dan de Cullens en ik ben anders dan de Cullens, maar ik ben dus daar gebleven, soort opgegroeid, tenminste als vampier opgegroeid dan en, Jasper is een van hen en hij kijkt altijd moeilijk en ik heb dat ook doordat zonlicht pijnlijk is, ik houd van de winter en van de grauwheid, of nu ja zonlicht is hier niet maar veel daglicht, daglicht door de zon'.
Hij knikte en in zijn hoofd begon het vaag te zoemen. Ze kletste teveel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.